למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי"

Share on facebook
Share on twitter
לדברי ראש העיר, שנשא דברים בוועידת האקלים, משבר האקלים כבר משפיע על תל אביב: מאז 2004 העירייה נאלצה להוסיף ארבעה חודשי השקיה לשטחי הגינון בעיר
timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי"
timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי"
ראש העיר רון חולדאי אומר שהעירייה הופכת את פירמידת התנועה בתל אביב, ומציבה את הולכי הרגל בראש ואת הרכב הפרטי בתחתית. את הדברים אמר בוועידת האקלים הרביעית שהתקיימה אתמול במוזיאון תל אביב, שם התייחס חולדאי להשפעת משבר האקלים על העיר ולצעדים שהעירייה נוקטת כדי להתמודד עימו.

timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי" תנועה טיפוסית בתל אביב (צילום: Shutterstock)
"תל אביב-יפו, כמו ערים רבות בישראל ובאזור, כבר חווה את שינויי האקלים", אמר, והסביר: "ימי החום הולכים ומתגברים, וכבר היום, אנחנו מתמודדים עם קושי תפעולי. מאז 2004, נאלצנו להוסיף 4 חודשי השקיה לשטחים המגוננים בעיר".
timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי" מוריד את הרכב הפרטי מראש הפירמידה. רון חולדאי ומיניבוס השבת (צילום: שלומי יוסף)
חולדאי ציין שהוא הנחה את הצוותים המקצועיים בעירייה להכין תוכנית פעולה לשינויי האקלים, הכוללים עלייה בחום, שינויים במשטר הגשמים ועוצמתם ועליית מפלס מי הים. לדבריו, "אנחנו נותנים עדיפות עליונה לאזורים הפגיעים ולאוכלוסיות מוחלשות: קשישים, ילדים ואנשים עם מוגבלויות". דבריו אלה מהדהדים את המחקר של המעבדה לקירור עירוני שמופעלת על ידי העירייה ופרטיה נחשפו בטיים אאוט.
 
timeout-טיים אאוט – חולדאי: "שמים בתחתית הפירמידה את הרכב הפרטי"
כמובן שרון חולדאי – ron huldai שכח משהו כמו עיריית תל אביב-יפו – Tel Aviv-Yafo Municipality פרט קטן באופן נוח מאוד שיש רכבים חשמליים פרטיים ואוטובוסים חשמליים כבר בשנת 2019, אבל הכי חשוב לקדם דו גלגלי בלי רישיון, בלי תאוריה, בלי טסט, בלי ביטוח, בלי מספר רישוי, בלי רישיון נהיגה על חשבון התושבים והעסקים ובחר לתת עדיפות גופים כושלים כגון נת"ע – nta ולנעים בסופ”ש – busofash על חשבון חברת דן – dan, לייצר קווי המשך עם עוד זמן נסיעה ולייצר עוד פקקים בכפסי המיסים של התושבים בתל אביב ותושבי כל מדינת ישראל.
בנוסף הוא שכח מה קורה ברכבת ישראל ועוד כמה בעיות נוספות בעיר שלו ובישראל באופן נוח מאוד, אבל הכי חשוב לפגוע ברכב הפרטי.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »