למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

themarker-דה מרקר – 100 המשפיעים, מיטל להבי: העיר להולכי הרגל ורוכבי האופניים

Share on facebook
Share on twitter

themarker-דה מרקר: 100 המשפיעים, מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב ומחזיקת תיק התחבורה בעיר תל אביב צילום: עדי אדר
themarker-דה מרקר – אסנת ניר
 
במרכז תפקידה של מיטל להבי כמחזיקת תיק התחבורה בעיריית תל אביב, תפקיד שהיא ממלאת מאז 2013, עומד המאמץ למצוא חלופות ירוקות להתניידות בעיר על פני כלי רכב מזהמים שמחמירים את הפקקים. כך, היא מקדמת את סלילתם של שבילי אופניים (העירייה מתכננת להכפיל את מספר השבילים בתוך חמש שנים), ואת הסדרת פעילות הקורקינטים השיתופיים, צמצום מספר מקומות החניה וסגירת רחובות לנסיעת כלי רכב, לטובת הולכי הרגל ורוכבי האופניים. לפני יותר משנה היתה מעורבת להבי בהפעלת קווי תחבורה ציבורית בסופי השבוע, "נעים בסופ"ש".
להמשך קריאה המשך לכתבה המלאה
הערה:
אין קשר בין מיטל להבי לבין תחבורה פרטית, תחבורה ציבורית, הולכי רגל ולתושבים ולעסקים של תל אביב במציאות אלא אם אתם/ן אוהבים/ות דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט, בלי ביטוח, בלי מספר זיהוי, בלי רכיב gps למקרה של תאונה וכמובן שהיא ממשיכה להחזיק רכב פרטי בזמן שהיא לוקחת 15,000 מקומות חניה כהתחלה לתושבים ולעסקים, הרסה את התחבורה הציבורית בתל אביב, מחדלים נוספים של נת"ע, נתיבי איילון ורכבת ישראל על חשבון הציבור בתל אביב אביב וכל שאר תושבי מדינת ישראל…

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »