למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

גלובס-globes: הבריחה מעמק הסיליקון: בהייטק עברו לעבוד מהבית והעובדים נוטשים את סן פרנסיסקו

Share on facebook
Share on twitter

יוקר המחיה, הפקקים, ומחירי השכירות – במשך שנים עובדי ההייטק בעמק הסיליקון חלמו על עזיבה, אלא שהמחיר היה כבד מידי • כעת, עם השינויים שהקורונה יצרה בעולם העבודה, רבים עושים רילוקיישן לבתים מרווחים יותר וזולים יותר מחוץ לעמק • האם מטרופולין תל אביב הוא הבא בתור?

הבריחה מעמק הסיליקון: בהייטק עברו לעבוד מהבית והעובדים נוטשים את סן פרנסיסקו יוקר המחיה, הפקקים, ומחירי השכירות - במשך שנים עובדי ההייטק בעמק הסיליקון חלמו על עזיבה, אלא שהמחיר היה כבד מידי • כעת, עם השינויים שהקורונה יצרה בעולם העבודה, רבים עושים רילוקיישן לבתים מרווחים יותר וזולים יותר מחוץ לעמק • האם מטרופולין תל אביב הוא הבא בתור? בתים ויקטוריאניים על רקע קו הרקיע של סן פרנסיסקו. עלות הדיור הגבוהה מבריחה את ההייטקיסטים / צילום: Marcio Jose Sanchez, Associated Press

קתרין ביינדלי וול סטריט ג'ורנל 17.08.2020

זה שנים שיש דיבורים על נטישה של עמק הסיליקון באזור מפרץ סן פרנסיסקו, בגלל יוקר המחיה המופרז והפקקים בדרך לעבודה. אך לפני מגפת הקורונה, המשמעות של בריחה מהאזור הזה הייתה גם עזיבת מקומות עבודה מהיוקרתיים והמכניסים ביותר באמריקה.
כעת יש סימנים שהבריחה הזאת החלה להתרחש. עמק הסיליקון, מוקד החדשנות האמריקאית, כבר לא יחזור לעצמו. חברות ההייטק מעניקות לעובדיהן יותר חופש לעבוד מרחוק ואלה רואים בכך אופציה להחליף מקום מגורים. האפשרויות החדשות שנפתחו יכולות לעצב מחדש לא רק את אזור המפרץ, אלא גם את הערים החדשות שאליהן עוקרים עובדי טק.
שני דברים אותתו לג'סטין תומפסון ולאשתו שהם לא היחידים שהחליטו לצאת מסן פרנסיסקו הקיץ. אחרי חמש שנים של מגורים בשכירות, הם החליטו לקנות בית של שלושה חדרי שינה בפיניקס.
הסימן הראשון היה כשבעל הדירה הציע להפחית את שכר הדירה ב־250 דולר בחודש אם הם יישארו עד אוקטובר (הם סירבו). והסימן השני היה כשתומפסון נכנס לבדיקת שיניים והודיע שזו תהיה האחרונה שלו, הרופא לא היה מופתע. "הוא אמר לי שפציינטים שלו אומרים את אותו הדבר כמעט כל יום", אמר תומפסון, שעובד בחברת ניתוחי נתונים.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »