למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

פוסטה-posta: התנגדויות ל"גורדי שחקים" בלב שכונת כפר שלם

Share on facebook
Share on twitter

תושבי השכונה וסביבתה טוענים כי בניית פרויקט בן 24 קומות תגרום לבעיות תחבורה ותפגע בצביון השכונה הסובלת גם כך מבעיות חניה, ו"נבהלים" מהאפשרות שייבנו בניינים נוספים בני 15 קומות

פוסטה-posta: התנגדויות ל"גורדי שחקים" בלב שכונת כפר שלם
פוסטה-posta: התנגדויות ל"גורדי שחקים" בלב שכונת כפר שלם תושבי השכונה וסביבתה טוענים כי בניית פרויקט בן 24 קומות תגרום לבעיות תחבורה ותפגע בצביון השכונה הסובלת גם כך מבעיות חניה, ו"נבהלים" מהאפשרות שייבנו בניינים נוספים בני 15 קומות מגדל ליד בניינים "רגילים". הדמיות הפרויקט מתוך אתר האינטרנט של החברה העירונית "עזרה וביצרון"
בישיבת ועדת המשנה לתכנון ובנייה של עיריית תל אביב עלה לדיון פרויקט פינוי-בינוי מאסיבי בשכונת כפר שלם (נווה אליעזר), במהלכו הביעו חלק מדיירי השכונה התנגדות לפרויקט (10 מרס).
ראשית, מדובר בבניין בן 24 קומות שאמור לקום ברחוב ששת הימים. המתנגדים נימקו את התנגדויותיהם בטענה כי אין מדיניות סדורה לגבי השכונה, מה גם שתושבי השכונה והאזור לא שותפו בתוכניות.
מלבד הבניין המדובר, בפרויקט אמורים לקום ארבעה בניינים נוספים בני תשע קומות. הפרויקט כולו כולל פינוי 96 דירות ובניית 315 יחידות דיור במקומן. ואולם, במהלך הישיבה הועלתה אפשרות ש"מבהילה" את התושבים, ולפיה במקום הבניינים בני תשע קומות, ייבנו בניינים בני 15 קומות, המוגדרים אף הם על ידי התושבים כמגדלי מגורים, בטח ובטח ביחס למבנים הקיימים כיום בשכונה.
המשך הכתבה ב פוסטה-posta

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »