למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

ynet: תושבי המרכז תקועים בפקק: רגב רוצה לתת עדיפות ליישובי השומרון

Share on facebook
Share on twitter

שרת התחבורה הודיעה כי אמצעי התחבורה החדש (ART) שהובא לארץ כדי לפעול במסגרת מיזם הרכבת הקלה של גוש דן ייסע דווקא באזור השומרון ויחבר בין צומת תפוח לתל אביב. זאת מבלי שנערך על כך דיון עם גורמי המקצוע ומבלי שהוקצה לכך תקציב. משרד התחבורה: "הבחירה במסלול נובעת מצמיחת הביקוש באזור". יו"ר מועצת שומרון: "גם פה גרים בני אדם שעומדים בפקקים"

ynet: תושבי המרכז תקועים בפקק: רגב רוצה לתת עדיפות ליישובי השומרון שרת התחבורה הודיעה כי אמצעי התחבורה החדש (ART) שהובא לארץ כדי לפעול במסגרת מיזם הרכבת הקלה של גוש דן ייסע דווקא באזור השומרון ויחבר בין צומת תפוח לתל אביב. זאת מבלי שנערך על כך דיון עם גורמי המקצוע ומבלי שהוקצה לכך תקציב. משרד התחבורה: "הבחירה במסלול נובעת מצמיחת הביקוש באזור". יו"ר מועצת שומרון: "גם פה גרים בני אדם שעומדים בפקקים" מירי רגב לצד הרכבת על גלגלים(צילום: משרד התחבורה)
אסף זגריזק פורסם: 18.03.21 , 08:52
בשבוע שעבר הגיעו לנמל אשדוד הקרונות הראשונים של ה"רכבת על גלגלים" – מעין שילוב של רכבת קלה ואוטובוס שמסוגל להוביל עד 500 נוסעים. הרכבת על גלגלים הובאה לישראל לקראת הפעלתה בקו החום של הרכבת הקלה בגוש דן, שאמור לחבר בין לוד, רמלה וראשון לציון. אלא שבאופן מפתיע, ובניגוד לעמדת אנשי המקצוע במשרדה, הודיעה אתמול (רביעי) שרת התחבורה מירי רגב כי אמצעי התחבורה יופעל בכלל בשומרון – ויחבר בין צומת תפוח לתל אביב. המהלך הזה של רגב ננקט ימים ספורים לפני הבחירות.
הרכבת על גלגלים מכונה בעולם ART והיא נמצאת בשימוש בעיקר בסין. במשרד התחבורה סבורים שמדובר באמצעי יעיל משום שהקמת הקו שלו זולה ומהירה ביחס לרכבת קלה, ואילו קיבולת הנוסעים גדולה יותר מאשר אוטובוסים ומטרוניות. לכן הוחלט להביאו לארץ לצורך ניסוי והמהלך הואץ בתקופתה של רגב כשרה.
המשך הכתבה ב ynet
ynet: תושבי המרכז תקועים בפקק: רגב רוצה לתת עדיפות ליישובי השומרון שרת התחבורה הודיעה כי אמצעי התחבורה החדש (ART) שהובא לארץ כדי לפעול במסגרת מיזם הרכבת הקלה של גוש דן ייסע דווקא באזור השומרון ויחבר בין צומת תפוח לתל אביב. זאת מבלי שנערך על כך דיון עם גורמי המקצוע ומבלי שהוקצה לכך תקציב. משרד התחבורה: "הבחירה במסלול נובעת מצמיחת הביקוש באזור". יו"ר מועצת שומרון: "גם פה גרים בני אדם שעומדים בפקקים" במשרד האוצר הופתעו(צילום: משרד התחבורה)
עם הגעת הרכבת לנמל אשדוד מיהרה השרה רגב להצטלם לצידה, ומשרד התחבורה הודיע כי "לאחר הרכבת הכלי במרכז הניסויים של משרד התחבורה באשדוד, פעולתו תיבחן במרכז הניסויים ובהמשך בכבישי הארץ. בהתאם לתוצאות יוחלט על שילוב הכלי בפרויקטים המתוכננים לשנים הקרובות, ובהם הקו החום בדרום מטרופולין תל אביב, אשר יחבר בין לוד, רמלה, באר יעקב וראשון לציון".
המשך הכתבה ב ynet

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »