למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

מיטל להבי: "חוזרים לקלפיות ובפעם הרביעית בשנתיים האחרונות. הפעם הבחירה ב Meretz מרצ היא לא רק ערכית אלא גם אסטרטגית."
השאלה שלנו היא למה מרצ שותקת כאשר את וחולדאי לוקחים מקומות חניה, נתיבים והורסים את התחבורה הציבורית?

Share on facebook
Share on twitter
מיטל להבי - Meital Lehavi צילום: עדי אדר

tlv mhmil ב- 23 למרץ – בקלפיות, זה בידיים שלנו - כולל מי שרוצה את מקום החניה שלו/ברחוב חזרה, מי שמיטל וחולדאי ביטלו לו/ה קו אוטובוס מהיר יעיל של דן, מי שמשלם/ת כפול על מונית בגלל מיטל להבי ורון חולדאי כבר היום, נכים שהעיריית מגרשת אותם מהעיר, הורים לילדים שעיריית תל אביב מגרשת מהעיר תל אביב, בעלי עסקים שחייבים מקומות חניה לקבל או לתת שירות והכל בשביל רק"ל כושלים שלא יעמדו בעומס בדומה לירושלים וחיפה ויחמקו לכם/ן קווים יעילים ויצרו לכם/ן קווי המשך שכל קו הוא חצי שעה עד שעה תוספת נסיעה או בשביל דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי מספר רישוי, בלי טסט ובלי תאוריה!

מיטל להבי: "ב- 23 למרץ – בקלפיות, זה בידיים שלנו
"חוזרים לחיים"? וגם, אין ספק שחוזרים לקלפיות ובפעם הרביעית בשנתיים האחרונות. הפעם הבחירה ב Meretz מרצ היא לא רק ערכית אלא גם אסטרטגית.
ערכית: זו מפלגת שמאל, על כל מה שמשתמע מכך. שמאל מדיני, אזרחי וחברתי. מפלגה שחותרת להסדרים מדיניים לטובת שלום ובטחון, מקדמת שותפות יהודית ערבית, הפרדת דת ומדינה, פועלת לזכויות שוות לנשים, להורים, להקהילה הלהט"בית וחותרת למדינה צודקת יותר לכולם, בלי לעמעם ובלי לטשטש את עמדותיה.
אסטרטגית: כי ההצבעה למרצ מניבה השפעה כפולה. מרצ עומדת על סף אחוז החסימה. תוספת של כמה אלפי מצביעים תביא 4 מנדטים לגוש השינוי, 2 מהם על חשבון הימין שמקווה להעלמות מרצ.
היום ברור שאם לא תהיה מרצ, נתניהו יישאר ראש הממשלה.
למרצ יש ציבור תומכים שמאמין בערכיה וביושרה של המפלגה, ובכל זאת, בפעמים הקודמות רבים בחרו "להצביע אסטרטגית" למפלגות אחרות. היום הבחירה הערכית, היא גם הבחירה האסטרטגית.
בזמן שנתניהו מנתץ את הדמוקרטיה, משעבד מדינה שלמה לטובת האינטרסים האישיים שלו, כשמפגין נעצר רק כי צעק "ביבי הביתה", כשהאלימות הפוליטית מרימה את ראשה – בחירה במרצ היא לא רק הבחירה הבטוחה ביותר להחלפת נתניהו, אלא גם הבחירה הבטוחה להגנה על הדמוקרטיה.
אז שימו מרצ – ותכניסו לכנסת את הנבחרת הלוחמת והערכית ביותר, המחוייבת לזכויות האדם באשר הוא אדם ותבטיחו גם רוב למחנה השינוי.
השתכנעתן.ם? אשמח לקבל לייק, אבל חשוב עוד יותר שתיכנסו ללינק ותעשו מעשה"
עכשיו השאלה היא אליכם/ן בוחרי מרצ עם משפחה, בעלי עסקים,עם ילדים או כאלה שלא עובדים בתל אביב, נכים וזקנים, כמה ממכם/ן מיטל או חולדאי שאלו האם זה בסדר לקחת לכם/ן את מקומות חניה, נתיבים, לסגור כבישים שלמים ולמכור את העיר לגופים זרים מבלי לשאול אותכם/ן בשביל רק"ל כושלים שלא יעמדו בעומס בדומה לירושלים וחיפה ויחמקו לכם/ן קווים יעילים ויצרו לכם/ן קווי המשך שכל קו הוא חצי שעה עד שעה תוספת נסיעה או בשביל דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי מספר רישוי, בלי טסט ובלי תאוריה!
הערה: ניתן לראות בהמשך העמוד את חלק מהתוצאות של מיטל להבי ורון חולדאי כאשר להם עדיין יש רכב פרטי!

לא נשכח את מיטל להבי ורון חולדאי, העמותות ושאר החברים באותה קבוצה

פוסטה כחול-לבן: הדוגמא האישית של רון חולדאי לחניה

רון חולדאי שמוביל מדיניות לצמצום מקומות חניה לרכבים פרטיים, הגיע לכנס והחנה את רכבו ב… מגרש ספורט של בית הספר

רבות דובר על מדיניות החניה האגרסיבית של עיריית תל אביב, אותה מוביל ראש העירייה רון חולדאי – מדיניות הדוגלת בהפחתת מספר מקומות החניה לכלי רכב פרטיים לצד הגדלת מספר נתיבי התחבורה הציבורית ומסלולי אופניים ברחבי העיר. על רקע זה סביר להניח כי יש מי שיתקומם מהסיפור הבא.

קרא עוד »

המחיר של דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט, בלי ביטוח, בלי מספר רישוי ובלי שבב gps במקרה של תאונה של פגע וברח

לא נשכח את האוטותל

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »