למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mhmil: פסח בתל אביב בלי מקומות חניה - שנת 2021

Share on facebook
Share on twitter

השבוע נחגוג את ליל הסדר של פסח ושבוע הבא נחגוג שאר החג

פסח בתל אביב בלי מקומות חניה – שנת 2021
אך עכשיו תשאלו את עצמכם/ן איפה האורחים שלכם/ן הולכים להעמיד את הרכב שהם/ן מגיעים/ות אליכם/ן או אם יהיה לכם/ן מקום חניה לחזור שאתם/ן חוזרים הביתה אחרי הסדר. בנוסף עוד לא הגענו לאנשים נכים וזקנים שלא יכולים לבקר את המשפחה שלהם בתל אביב כאשר הם/ן לא יכולים/ן ללכת הרבה או לא יכולים לנשום באופן תקין ויותר חשוב כמה דוחות העירייה תיתן השבוע לקרובי המשפחה שלכם/ן ולכם/ן.
כל זה ועוד לא הגענו לנת"צ המוזרים הכושלים שיש רק בתל אביב בלי תיכנון נכון שניתן להכנס אליהם מבלי לדעת שמדובר בכלל בנת"צ וזה מיוחד רק לתל אביב והכל בשביל דוחות בלבד, כאשר מיטל להבי ורון חולדאי יחדיו עם הגופים הזרים הרסו את התחבורה הציבורית בתל אביב בשביל רק"ל כושלים ודו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי תאוריה, בלי רישיון, בלי ביטוח, בלי טסט, בלי מספר רישוי ובלי רכיב gps.
מצד שני כל בעלי תגי ה vip ימשיכו לחגוג חופשי חופשי על החשבון של התושבים ושל העסקים בתל אביב, כאשר יש רשויות אחרות בישראל שאם את/ה תושב/ת של אותה רשות החניה חינם לחלוטין והאורחים שלך לא משלמים חניה אחרי שאת/ה מאשר שהם מגיעים לבקר אותך. מצד שני בתל אביב רון חולדאי, מיטל להבי, הגופים הזרים ונת"ע מחפשים להחליף את התושבים ואת העסקים לטובת מיליונרים ותיירים על דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי תאוריה, בלי רישיון, בלי ביטוח, בלי טסט, בלי מספר רישוי ובלי רכיב gps למקרה של פגע וברח ופרויקטים כושלים שלא יצליחו להחליף את השירות של חברת דן.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »