למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלכליסט-Calcalist: בשבוע הבא: דיון נוסף באמינות מצלמות המהירות

Share on facebook
Share on twitter

בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע ידון באמינות מערכת מצלמות המהירות א-3 במסגרת תיק עבירת מהירות שהוגש בימים האחרונים; הנושא כבר על לדיון בעבר, בשנת 2018 בבית המשפט בעכו - אז נקבע כי המצלמות אינן אמינות

סוגיית אמינות מצלמות המהירות תעלה פעם נוספת לדיון בעוד שבוע, הפעם בבית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע: כך עולה ממסמכים שהוגשו בתיק עבירת מהירות שהוגש בימים האחרונים. הדיון הצפוי, בנושא אמינות מערכת מצלמות המהירות א-3 יכלול הרכב שופטים שיידרשו להכריע בנושא.
קישור לכתבה המקורית
כלכליסט-Calcalist: בית משפט השלום לתעבורה בבאר שבע ידון באמינות מערכת מצלמות המהירות א-3 במסגרת תיק עבירת מהירות שהוגש בימים האחרונים; הנושא כבר על לדיון בעבר, בשנת 2018 בבית המשפט בעכו - אז נקבע כי המצלמות אינן אמינות מצלמת מהירות - צילום: אודי עציון
תיק זה אינו הראשון בנושא אמינות המצלמות: הנושא נדון בבית המשפט בעכו בשנת 2018 לאחר עתירה שהגיש עורך הדין תומר גונן, אז קבע בית המשפט כי המצלמות אינן אמינות. בנוסף התגלה בתיק כי לכאורה זויפו ממצאים של מכון התקנים אודות בדיקות מיוחדות שבוצעו בנושא אמינות המצלמות בהולנד. כפי שנחשף בכלכליסט, היקף הכנסות המדינה ממצלמות המהירות בארבע השנים הקודמות היה כ-600 מיליון שקלים.
בקיץ 2019, לאחר עצירת פעילות המצלמות למשך מספר חודשים, הפתיעה משטרת ישראל והודיעה כי המצלמות חוזרות לפעול, וזאת למרות קביעת בין הדין בעכו.
המשך לכתבה המקורית

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »