למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mhmil: אסף הראל-Assaf Harel :"שלושה שבילי אופניים חדשים על ציר מזרח-מערב: בוגרשוב, עליו העבודות מתחילות ממש היום"

Share on facebook
Share on twitter
שלושה שבילי אופניים חדשים על ציר מזרח-מערב: בוגרשוב, עליו העבודות מתחילות ממש היום; כיכר אתרים, שביל שסיימנו בשבוע שעבר; ופרישמן, שנמצא בתכנון בימים אלה ויגיע לביצוע בשנה הבאה.
החשוב מבין שלושתם בעיני הוא בוגרשוב, כיוון שהוא יאפשר מסלול ישיר לים לכל מי שנוסע על רוטשילד, אבל גם לכל מי שיגיע ממזרח העיר (גשר יהודית ⬅️ שדרות יהודית ⬅️ ארבעה ⬅️ קרליבך ⬅️ מרמורק ⬅️ בן ציון). רוב השבילים האלה כבר בעבודה וכאשר היא תסתיים תהיה רציפות בטוחה מאיילון ועד הים. אמריקה. או יותר נכון אירופה הפעם.
בוגרשוב הוא גם סמל לשינוי סדר העדיפויות התחבורתי. בפעם הראשונה מבטלים כיוון נסיעה של מכוניות פרטיות כדי לאפשר מקום לאופניים. חוזר שנית: לא שביל על חשבון חניות, לא על חשבון נתיב נסיעה נוסף, אלא במקום נתיב בודד של רכב פרטי – מה שיהפוך את בוגרשוב לחד סטרי בקטע שבין קינג ג'ורג' לטשרניחובסקי. רק תנועה לכיוון מערב. אמנם תהיה פגיעה מסויימת בנהגים, אבל במרחב צר כל כך מלהכיל הכל, לא היתה לנו ברירה.
ככה נראה שינוי אמיתי בסדר העדיפויות.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »