למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

themarker-דה מרקר: "מי שגר כאן הם בעיקר חבר'ה צעירים ואמידים שלא רוצים לעמוד בפקקים - והמחירים כאן זולים יותר"

Share on facebook
Share on twitter
מצוקת קרקע ויעדי דיור שאפתניים הפכו את אזורי התעשייה והתעסוקה לבוננזה נדל"נית — ובשנים הקרובות ייבנו באזורים אלה אלפי דירות, מרביתן קטנות וזולות לטובת הדור הצעיר ■ אך כיצד ייראו החיים לצד חנויות רהיטים או מוסכים, ומהם הקשיים בדרך למהפכה המובטחת?
themarker-דה מרקר: "מי שגר כאן הם בעיקר חבר'ה צעירים ואמידים שלא רוצים לעמוד בפקקים – והמחירים כאן זולים יותר" מצוקת קרקע ויעדי דיור שאפתניים הפכו את אזורי התעשייה והתעסוקה לבוננזה נדל"נית — ובשנים הקרובות ייבנו באזורים אלה אלפי דירות, מרביתן קטנות וזולות לטובת הדור הצעיר ■ אך כיצד ייראו החיים לצד חנויות רהיטים או מוסכים, ומהם הקשיים בדרך למהפכה המובטחת? בנייה באזור התעשייה בבת ים | צילום: עופר וקנין
ההליכה לאורכו של רחוב אורט ישראל באזור התעשייה הוותיק של בת ים מזמנת את התפאורה המוכרת של כל אזור תעשייה ישראלי ממוצע: מוסך ששעריו פעורים אל הרחוב, פנצ'ריה ותיקה שערימת צמיגים מעטרת את כניסתה, מגוון עסקים לחומרי בניין שמאחוריהם שטחי לוגיסטיקה גדולים, ובין לבין — מבנים ישנים, ספק נטושים, מלווים בתנועת משאיות סואנת. מעל כל אלה מתנוססים, כמיטב המסורת המקומית, שלטים. בכל גודל, צבע או צורה שניתן להעלות על הדעת.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »