למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

timeout-טיים אאוט: 2,000 שקל קנס: כך למדנו בדרך הקשה שאוטותל אינו תחבורה ציבורית

Share on facebook
Share on twitter

כולם מדברים על אוטותל כחלק חשוב משיפור מערך התחבורה הציבורית, אך מתברר כי מי שישתמש בו בנתיב תחב"צ צפוי לקנסות כבדים. העירייה: "משרד התחבורה אינו מאשר הגדרת אוטותל כרכב ציבורי"

timeout-טיים אאוט: 2,000 שקל קנס: כך למדנו בדרך הקשה שאוטותל אינו תחבורה ציבורית כולם מדברים על אוטותל כחלק חשוב משיפור מערך התחבורה הציבורית, אך מתברר כי מי שישתמש בו בנתיב תחב"צ צפוי לקנסות כבדים. העירייה: "משרד התחבורה אינו מאשר הגדרת אוטותל כרכב ציבורי" איך זה לא "רכב ציבורי"? אוטתל (צילום: שאטרסטוק)
גם אלה מאיתנו שנהנים להשמיץ את העירייה ואת העומד בראשה בכל הזדמנות שמתאפשרת לנו, עמדו משתאים מול פלאי האוטותל, כלומר התלכונית, כלומר החולדאית – כפי שמכונה בחוגים מסוימים הרכב השיתופי שסחף את העיר בסערה. אז נכון, נשמעו מרמורים מכיוונים לא מעטים על הפקעת מקומות חניה לטובת היונדאי הירקרקה ועל סבסוד השירות, אבל מאז השקתו כמות המשתמשים/ות המרוצים/ות רק הלכה וגדלה, העירייה מנופפת בו בגאווה כנדבך בפתרון בעיות התחב"צ בעיר ונדמה שהוא היה כאן מאז ומעולם. אולם לא הכל ורוד בממלכת התחבורה השיתופית ולאחרונה נשמעות טענות הנוגעות למדיניות הדו״חות שמנהיגות אוטותל ועיריית תל-אביב.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »