למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלכליסט-Calcalist: אוטותל מגדילה את הצי ב-100 מכוניות חשמליות; תקבל עוד 200 מקומות חניה בת"א

Share on facebook
Share on twitter

מערך אוטותל המונה 260 מכוניות בנזין, יתחדש בקרוב בצי המכוניות החשמליות של קאר טו גו שפעל עד עתה בחיפה. לרשות אוטו תל יעמדו מעתה 720 חניות ברחבי העיר

תומר הדר 17:51 – 09.11.20
 
כלכליסט-Calcalist: אוטותל מגדילה את הצי ב-100 מכוניות חשמליות; תקבל עוד 200 מקומות חניה בת"א מערך אוטותל המונה 260 מכוניות בנזין, יתחדש בקרוב בצי המכוניות החשמליות של קאר טו גו שפעל עד עתה בחיפה. לרשות אוטו תל יעמדו מעתה 720 חניות ברחבי העיר תמונה: רכב של CAR2GO
כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כלכליסט", עיריית חיפה הודיעה לחברת CAR2GO כי שלוש שנים לאחר כניסתה לעיר, העירייה תחדל מלסבסד את פעילותה בעיר. חברת CAR2GO היתה אמורה לפעול בחיפה במשך שש שנים, אך בעקבות עתירה מנהלית שהוגשה על ידי עמותת 'שומרי הסף – התנועה להגנת ערכי שלטון החוק' – נקבע כי משך ההתקשרות יקוצר לשלוש שנים. "פרידת" עיריית חיפה ו-CAR2GO לוותה במכתב חמור המתריע בחברה פן לא תפנה את 100 מכוניות הרנו החשמליות שפרסה בעיר מן החניות הייעודיות.
כעת, כך עולה ממסמכי עיריית תל אביב, ימצאו 100 המכוניות החשמליות של הפרויקט החיפאי בית בתל אביב – ויצטרפו ל-260 מכוניות המשמשות את פרויקט אוטותל. יודגש כי המכוניות של אוטותל הן מכוניות בעלות מנועי בנזין, ואילו 100 המכוניות שיצטרפו לפרויקט, כמעט בין לילה, הן מכוניות רנו חשמליות.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »