למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום"

Share on facebook
Share on twitter
העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין")
N12| פורסם 08/04/21 13:45
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין")
עיריית תל אביב מקדמת את סגירת כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין לתנועת רכבים. הדבר יכול לשנות לחלוטין את אופיין של השכונות, אשר מתאפיינות בחלקן בתנועת כלי רכב משמעותית במיוחד. מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה בעירייה, אמרה הבוקר (חמישי) ל-N12, כי התוכנית מתקדמת וכרם התימנים תיסגר כבר בחודשים הקרובים. הידיעה על סגירת השכונות פורסמה לראשונה ב"כלכליסט".
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין") מיטל להבי – Meital Lehavi, חברת מועצת העיר תל אביב | צילום: גיא יחיאלי
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין") צילום: airbnb.com
"כל התהליכים שנעשים בדרום זה תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום", טענה להבי. "חלק מהרחובות בכרם התימנים כבר סגורים כיום בגלל עסקים ועל מנת שיהיה שקט לחלק מהבתים. בחלק מן הרחובות זו תוספת שמייצרת רשת של מרחב הליכתיות נוח. חוץ מזה כמובן שנשאיר נתיבים לכניסת רכבים, הן לחניה פרטית ככל שיש לבן אדם והן לחצייה. אבל בגדול המטרה היא לדלל את כניסת המכוניות שלא מחויבות להיכנס".
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין") קישור לפוסט שלמיטל להבי – Meital Lehavi בדף הפיסבוק שלה

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »