למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mynet: עולים על הרכבת הקלה? כך הירושלמים יפסידו מאות שקלים בחודש

Share on facebook
Share on twitter
רק בבירה אי אפשר לשלם באפליקציה שבעזרתה משלמים פחות. במשרד התחבורה מודים שטרם בוצע תיאום מול 'כפיר', הזכיין החדש שמתחיל השבוע
יצחק טסלר – עודכן – 14.04.21 – 09:14
רוצים לחסוך כסף ברכבת הקלה? תמשיכו לחלום. לאף אחד אין מושג מתי תושבי ירושלים יוכלו לחסוך כסף בתחבורה הציבורית, אף שמיום שישי הקרוב (16 באפריל) תפעיל חברה חדשה בשם 'כפיר' את הרכבת הקלה בעיר. ב־16 במרץ הודיע משרד התחבורה כי מעתה ניתן לשלם על נסיעה ברכבת או באוטובוס לא רק בעזרת כרטיס 'רב קו' אלא גם בעזרת שלושת היישומונים המורשים – מוביט, רב־פס ו־ANY-WAY, או באפליקציית 'התחנה' של משרד התחבורה.
my-ynet: עולים על הרכבת הקלה? כך הירושלמים יפסידו מאות שקלים בחודש. רק בבירה אי אפשר לשלם באפליקציה שבעזרתה משלמים פחות. במשרד התחבורה מודים שטרם בוצע תיאום מול 'כפיר', הזכיין החדש שמתחיל השבוע.
שיטת התשלום החדשה נועדה לחסוך כסף עבור מי שלא בטוחים בתחילת החודש כמה פעמים הם ייסעו ומתלבטים אם לרכוש 'חופשי חודשי' או לשלם עבור כל נסיעה בנפרד.
המשתמשים ביישומונים החדשים משלמים עבור השימוש בתחבורה הציבורית רק בסוף החודש, על פי השימוש בפועל, לאחר שקלול אוטומטי של הנחות, ובהן 'תקרה יומית' ו'תקרה חודשית'. לדוגמה, אלה שנסעו במשך החודש בעלות מצטברת של 391.5-195.5 שקל יקבלו הנחה של 75% על התשלום(!). הנחה של 50% תינתן על חיוב בגובה של 978.5-391.5 שקל, והנחה של 25% תינתן על חיוב שעולה על 978.5 שקל. באופן דומה יש הנחה יומית, והמערכת מבצעת גם שקלול של מרחקי הנסיעה. יודגש כי היישומון החדש משמר את ההנחות האישיות הניתנות כיום למשתמשי התחבורה הציבורית, ובהן הנחת אזרחים ותיקים, סטודנטים, תושבי פריפריה וחיילים.
my-ynet: עולים על הרכבת הקלה? כך הירושלמים יפסידו מאות שקלים בחודש. רק בבירה אי אפשר לשלם באפליקציה שבעזרתה משלמים פחות. במשרד התחבורה מודים שטרם בוצע תיאום מול 'כפיר', הזכיין החדש שמתחיל השבוע. הרכבת הקלה | צילום: אדווה חולי

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »