למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

גלובס-globes: עומר מואב: "סיוע לאל על? אסור שהממשלה תשפוך כסף ציבורי על עסקים בקשיים"

Share on facebook
Share on twitter

פרופ' עומר מואב, מהדמויות המובילות בכלכלה בישראל, בראיון אישי • על הילדות בירושלים, על ההתאהבות בתחום הכלכלה, על הייעוץ לשר האוצר שטייניץ, ועל ההנהגה הכלכלית העכשווית: "אין לנו מנהיגים, יש רק פוליטיקאים והם מנהלים מדיניות שנועדה לשרת את האינטרס שלהם לשרוד"

גלובס-globes: "סיוע לאל על? אסור שהממשלה תשפוך כסף ציבורי על עסקים בקשיים" פרופ' עומר מואב, מהדמויות המובילות בכלכלה בישראל, בראיון אישי • על הילדות בירושלים, על ההתאהבות בתחום הכלכלה, על הייעוץ לשר האוצר שטייניץ, ועל ההנהגה הכלכלית העכשווית: "אין לנו מנהיגים, יש רק פוליטיקאים והם מנהלים מדיניות שנועדה לשרת את האינטרס שלהם לשרוד". עומר מואב / צילום: שלומי יוסף
פרופ' עומר מואב ● 59, נולד בירושלים ומתגורר באנגליה ובישראל, לסירוגין. אב לשניים, סב לשלושה, גרוש פעמיים ונמצא בזוגיות עם דיאנה, אוסטרלית בעלת אזרחות ישראלית שמתגוררת באנגליה ● פרופ' לכלכלה מהמוערכים בישראל, המחלק את זמנו בין המרכז הבינתחומי בהרצליה לאוניברסיטת וורוויק באנגליה; חוקר צמיחה כלכלית, פיתוח חברתי, ניידות בין דורית בהכנסה, הון אנושי ופריון ● בשנים 2009-2010 שימש כיועצו הכלכלי הבכיר של שר האוצר יובל שטייניץ ● זכה במגוון פרסים על מחקריו, בהם מלגת אלון למדענים צעירים מצטיינים, פרס רקטור האוני' העברית על הצטיינות במחקר ובהוראה ופרס מפעל הפיס למדעים ומחקר ע"ש לנדאו בתחום המקרו-כלכלה. מחקריו זוכים להערכה רבה ולהתייחסות מקצועית, והוא משמש כפרשן כלכלי בכיר בתקשורת ● את זמנו הפנוי הוא מבלה בספורט אינטנסיבי. מעל 10 שעות שבועיות מוקדשות לספורט, לרבות חתירה, ריצה ורכיבה על אופניים. גרף לאחרונה את המקום הראשון במקצה 10 הק"מ במרתון ת"א בקבוצת הגיל שלו, כשסיים את המקצה ב-43 דקות

המשך לכתבה המלאה

הערה חשובה: האדם שמדבר בכתבה ידוע בדעות שלו והוא סתם רוצה לפגוע לכם/ן ברמת בחיים כאשר הוא לא הרוב אלא אחוז קטן מהאוכלוסיה שמנסה לקבוע לכם/ן כיצד לחיות את החיים שלכם/ן.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »