למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

פוסטה-posta: רחוב בוגרשוב – מצא את ההבדלים

Share on facebook
Share on twitter

סגנית ראש העיר בישרה בפייסבוק ש"בוגרשוב המשודרג נפתח", וצירפה סרטון שבו נראה הרחוב שקט וללא תנועה כמעט. גולשים ברשת מיהרו לתקוף והעלו סרטון נגדי שבו הרחוב נראה עמוס ופקוק: "יותר קרוב להודו מאשר לאמסטרדם"

פוסטה-posta: רחוב בוגרשוב – מצא את ההבדלים סגנית ראש העיר בישרה בפייסבוק ש"בוגרשוב המשודרג נפתח", וצירפה סרטון שבו נראה הרחוב שקט וללא תנועה כמעט. גולשים ברשת מיהרו לתקוף והעלו סרטון נגדי שבו הרחוב נראה עמוס ופקוק: "יותר קרוב להודו מאשר לאמסטרדם" מתוך הסרטון שהעלה הגולש אלירן הרוש, בו נראים פקקים ברחוב בוגרשוב
פוסטה-posta: רחוב בוגרשוב – מצא את ההבדלים סגנית ראש העיר בישרה בפייסבוק ש"בוגרשוב המשודרג נפתח", וצירפה סרטון שבו נראה הרחוב שקט וללא תנועה כמעט. גולשים ברשת מיהרו לתקוף והעלו סרטון נגדי שבו הרחוב נראה עמוס ופקוק: "יותר קרוב להודו מאשר לאמסטרדם" צילום מתוך הסרטון שפרסמה מיטל להבי
האם העבודות ברחוב בוגרשוב, שנפתח בימים אלה לתנועה, אכן שדרגו את הרחוב? תלוי את מי שואלים.
סגנית ראש עיריית תל אביב והממונה על תיק התחבורה, מיטל להבי (מרצ), פרסמה סרטון בפייסבוק, לצדו כתבה כך: "בוגרשוב המשודרג נפתח. שמחה לבשר שביום שישי האחרון (26 מרס) נפתח רחוב בוגרשוב לתנועה. במתכונתו החדשה הוא כולל שביל אופניים, נתיב העדפה לתחבורה ציבורית (בחלק מהרחוב), תחנות משופרות וכן, הוסדרו ופונו מדרכות לטובת הולכי הרגל".
הסרטון שהעלתה להבי צולם במצלמת גו-פרו (go pro) על ידי אייל הרשתיק, רוכב אופניים פעיל שתיעד את נסיעתו לאורך הרחוב החדש. בסרטון מוסבר כי רחוב בוגרשוב מהווה עורק חשוב, ובוגרשוב נראה בו כרחוב שקט ללא עומסי תנועה. "בסרטון ניתן לראות את השינוי בדרך והמהפך שעבר הרחוב במתאם למדיניות התחבורה העירונית ששמה את הולכי הרגל, הרוכבים ומשתמשי התח"צ (תחבורה הציבורית) בראש סדר העדיפויות", כתבה להבי בהתייחסה לכך שרוכב האופניים נראה נוסע ברציפות מבלי להיתקל בפקקי תנועה.
הפוסט של להבי זכה ל-245 לייקים, אבל גם לתגובות ביקורתיות. אחד המגיבים כתב לה: "סגרתם ציר תנועה מרכזי והפכתם את כל הרחובות הצדדיים לפקוקים בצורה קיצונית במשך כל היום, כולל צפירות ורעש".
מגיב אחר כתב: "תמשיכי לחגוג את ההישג שלך, הכי קל לצלם בשבת בבוקר שהרחוב ריק, מנותקים!".
אישה אחרת כתבה: "סרטון מקסים! ממש כמו במשחק מחשב. רק איפה התושבים? ונכון שהיה יכול להיות הרבה יותר כיף לעבוד בעירייה כשאין תושבים בסיפור".
הסרטון של להבי זכה גם לתגובות זועמות בקרב חברי קבוצת הפייסבוק "חניה ותחבורה לתל אביבים". שם העלו חברי הקבוצה צילומים הסותרים את מצגת "הרחוב השקט" של להבי. הם גם מתחו ביקורת על כך ששביל האופניים הרחב גוזל מקומות חניה ששימשו כלי רכב.
המשך הכתבה ב פוסטה-posta

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »