למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

hon-הון: אוטותל – כל מה שצריך לדעת!

Share on facebook
Share on twitter

אוטותל – כל מה שצריך לדעת! כמה מכוניות יהיו במיזם? כמה חניות יוקצו למיזם? כמה זה יעלה? מה היתרונות והחסרונות? ולמה יש התנגדות גדולה למיזם?

hon-הון: אוטותל – כל מה שצריך לדעת! אוטותל – כל מה שצריך לדעת! כמה מכוניות יהיו במיזם? כמה חניות יוקצו למיזם? כמה זה יעלה? מה היתרונות והחסרונות? ולמה יש התנגדות גדולה למיזם?
אוטותל – מיזם השכרת הרכב של עיריית תל אביב בשיתוף חברת השכרת הרכב השיתופי – car2go, נמצא בשלב הרצה. בשלב הזה  1,500 משתמשים בהשכרת מכוניות של אוטותל שאותן ניתן לקחת מנקודה אחת בעיר ולהחזיר בנקודה אחרת תמורת תשלום על פי זמן. אם אתם מסתובבים בעיר שמתם כנראה לב לחניות (המסומנות בירוק כהה) שהוסדרו לטובת הפרוייקט, והאמת שזה מקומם – מעל 500 חניות ייעודיות לתחבורה הזו, ועוד במקומות ביקוש, וזאת בשעה שגם כך אין באמת חנייה בעיר.
אז נכון, הכוונה של המיזם היא שיותר ויותר אנשים ישתמשו בתחבורה הזאת על חשבון רכבם הפרטי, וכך השימוש השוטף ברכבים בכלל ובחניות בפרט יצטמצם. אבל זאת נראית בשלב זה כמו משאלת לב. עם זאת, בעירייה מתעקשים שמדובר במהפכה בשיטת התחבורה העירונית, ותהיה לכך השלכה גדולה על התחבורה והחנייה בעיר (שינוי לטובה) – ראו בהמשך…
לכתבה ב hon-הון על אוטותל

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »