למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלכליסט-Calcalist: לראשונה על כבישי ישראל: טסלה 3 חשמליות

Share on facebook
Share on twitter

לכלכליסט-Calcalist נודע שהשבוע עלו לכבישים מכוניות טסלה 3 ראשונות, הנושאות מספרים צהובים ישראליים; המחירים יתחילו בטווח שבין 250 ל-300 אלף שקל

תומר הדראודי עציון15:12 – 15.01.20

כלכליסט-Calcalist: לראשונה על כבישי ישראל: טסלה 3 חשמליות. לכלכליסט נודע שהשבוע עלו לכבישים מכוניות טסלה 3 ראשונות, הנושאות מספרים צהובים ישראליים; המחירים יתחילו בטווח שבין 250 ל-300 אלף שקל. טסלה מודל 3 ישראל | צילום: Tesla
בעבר, יש לציין, נסעו בכבישי ישראל מכוניות טסלה של מובילאיי שנשאו מספרי רישוי צהובים – אך אלה הגיעו לצורך בדיקה בלבד. את המכוניות הנוכחיות ייצרה טסלה בארה"ב. לאחר שעברו רישוי הן ישמשו את אנשי טסלה ישראל להשקה בארץ, שתתחיל רשמית בקרוב, לנסיעות מבחן והדגמות.
כפי שנחשף בכלכליסט, טסלה יועדה להקים כבר לפני כשבועיים מתחם פופ אפ בקניון רמת אביב, אך ההקמה מתעכבת.
הרישוי לרכבים התאפשר לאחר שמשרד התחבורה אישר לטסלה לבקשתה מעמד של יבואן זעיר, מה שמגביל את הייבוא כרגע ל-20 מכוניות לשנה. זאת משום שבהיעדר מוסך ומתקן הכנה למסירה טסלה לא עומדת בינתיים בדרישות המוצבות ליבואן גדול.
המשך לכתבה המקורית

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »