למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

פוסטה כחול לבן-posta: אסף הראל והטוויסט בעלילה העירונית – מקומיקאי לפוליטיקאי

Share on facebook
Share on twitter
הבוחרים, שגילו כי אסף הראל הפר הבטחות בחירות וחבר לחולדאי; התושבים שהלכו לישון עם רכב על המדרכה והתעוררו עם קנסות; יריב אופנהיימר משלום עכשיו על תרמית אוטותל; אילן שחורי ההסטוריון על החלום של סגן ראש העירייה; וגם חברת המועצה שולה קשת, על עיר שמתנהלת עם אופוזיציה של אישה אחת * תחקיר חג במדור פוסטה TLV אורבני

פוסטה כחול לבן-posta: אסף הראל והטוויסט בעלילה העירונית – מקומיקאי לפוליטיקאי הבוחרים, שגילו כי אסף הראל הפר הבטחות בחירות וחבר לחולדאי; התושבים שהלכו לישון עם רכב על המדרכה והתעוררו עם קנסות; יריב אופנהיימר משלום עכשיו על תרמית אוטותל; אילן שחורי ההסטוריון על החלום של סגן ראש העירייה; וגם חברת המועצה שולה קשת, על עיר שמתנהלת עם אופוזיציה של אישה אחת * תחקיר חג במדור פוסטה TLV אורבני "כולכם סטטיסטים בהצגה של רון". אסף הראל ויריב אופנהיימר במפגש תושבים
פוסטה כחול לבן-posta: אסף הראל והטוויסט בעלילה העירונית – מקומיקאי לפוליטיקאי הבוחרים, שגילו כי אסף הראל הפר הבטחות בחירות וחבר לחולדאי; התושבים שהלכו לישון עם רכב על המדרכה והתעוררו עם קנסות; יריב אופנהיימר משלום עכשיו על תרמית אוטותל; אילן שחורי ההסטוריון על החלום של סגן ראש העירייה; וגם חברת המועצה שולה קשת, על עיר שמתנהלת עם אופוזיציה של אישה אחת * תחקיר חג במדור פוסטה TLV אורבני הקול המיוחד שלו מאוד חסר באופוזיציה (מתוך "הלילה עם אסף הראל", דף פייסבוק tvbee)
מאז נבחר לפני כשנה למועצת העיר ונכנס לקואליציה בראשות רון חולדאי, פעילים רבים מרגישים שחבר המועצה אסף הראל נטש אותם. מאוכזבים מהעובדה שאחד המבקרים הגדולים של ראש העירייה לפני הבחירות, הפך אחריהן למשתף פעולה עם מדיניות חולדאי, ואף עשה זאת לטענתם תמורת נזיד עדשים ומינוי לסגן ראש העירייה בשכר.
הראל החל את דרכו כשחקן, יוצר ותסריטאי בעולם הטלוויזיה, והמשיך כמנחה תכניות. באוגוסט 2018 החליט להתמודד על תפקיד ראש עיריית תל אביב, והקים את "אנחנו העיר", רשימה משותפת של אנשי חד"ש, ורשימת תושוות ותושווים בראשות שולה קשת. מטרת הרשימה היתה השגת שיוויון בין דרום העיר לצפונה, בעיקר בתחום התחבורה הציבורית והתשתיות הציבוריות ביפו.
הרשימה קיבלה ארבעה מנדטים מתוך 31 מושבים במועצה, אולם בפברואר, למרות ההצהרות כי לא יעשה כן, הצטרף הראל לקואליציה ומכהן מאז כסגן ראש העירייה בשכר. שני חברים אחרים ברשימה הצטרפו אליו, ולמעשה היחידה מהרשימה שנשארה באופוזיציה היא שולה קשת, שסירבה לשתף פעולה בטענה שהצטרפות לחולדאי מפרה את ההבטחות שנתנו לבוחר. בפועל, קשת היא חברת האופוזיציה היחידה בעיר, שכן כל שאר הרשימות הצטרפו גם הן לקואליציה בראשה עומד ראש העירייה המכהן, חולדאי.
 
המהלך של הראל, עד לא מזמן ממבקריו הקשים של חולדאי, גררה ביקורת חריפה מפעילים רבים. שנה אחרי, הם עדיין מתקשים להבין את הטוויסט בעלילה, ובין היתר את הישיבה שלו בקואליציה עם יו"ר רשימת הליכוד ארנון גלעדי, חשוד בעבירה פלילית שהראל הבהיר כי לא יישב איתו גם בשל הקמפיין הגזעני שהוביל לטענתו במהלך קמפיין הבחירות.
"הדבר היחיד שאסף הראל קידם מאז שהפך להיות סגן ראש העירייה בשכר, הוא מעבר חצייה ברחוב דיזינגוף וקינג ג'ורג', בחודש מאי האחרון", אומר עילי אברמוביץ', אחד הפעילים הבולטים של הרשימה.
בין היתר הבטיח הראל כי בכיכר אתרים לא ייבנו מגדלים, עכשיו הוא מדבר במונחי פשרה על בניינים עם 25 קומות במקום 40. בסרטון שהעלה לפייסבוק הוא אף התגאה בצמצום מספר הקומות. בתגובה כתבה לו גולשת שבחרה בו: "או  שבאמת תעשה מה שהבטחת, או שתשחרר אותנו מגיבובים ריקים על איך אתה תשבור את השיטה. הספיק לנו. לא מאמינה שנתתי לך את הקול שלי. אף פעם לא שוב. אתה לא שווה אותו".

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »