למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

bikepanel: אייל הרשטיק עוזב את איגוד האופניים לאחר 11 שנים וממונים שני מנכ"לים משותפים

Share on facebook
Share on twitter
אייל הרשטיק עוזב את איגוד האופניים לאחר 11 שנים וממונים שני מנכ"לים משותפים
בהודעת ווטסאפ פנימית שהגיע לידינו, מאת ד"ר אייל קישון יו"ר איגוד האופניים, עידכן קישון את עובדי האיגוד על השינויים בהנהלת האיגוד: הפסקת עבודתו של אייל הרשטיק כסמנכ"ל האיגוד אחרי 11 שנים, ומינוי שני מנכ"לים משותפים חדשים: ירדן גזית על התחום המקצועי וגדי רדום על תחום ניהולי עסקי ופיננסי. 

גיא חלמיש

bikepanel: אייל הרשטיק עוזב את איגוד האופניים לאחר 11 שנים וממונים שני מנכ"לים משותפים בהודעת ווטסאפ פנימית שהגיע לידינו, מאת ד"ר אייל קישון יו"ר איגוד האופניים, עידכן קישון את עובדי האיגוד על השינויים בהנהלת האיגוד: הפסקת עבודתו של אייל הרשטיק כסמנכ"ל האיגוד אחרי 11 שנים, ומינוי שני מנכ"לים משותפים חדשים: ירדן גזית על התחום המקצועי וגדי רדום על תחום ניהולי עסקי ופיננסי. אייל הרשטיק (צילום: יואב לביא)
הווטסאפ כלשונו
"שלום לכל עובדי האיגוד, הוועד המנהל נבחר בחודש פברואר האחרון במטרה מוצהרת לחדש, לרענן ולשפר את פעילות האיגוד.
היה חשוב לנו לגייס מנכ"ל חדש מבחוץ שיוכל לקדם את הארגון מבחינה מסחרית, פיננסית וניהולית. מ תוך הבנה של חשיבות התחום המקצועי באיגוד החלטנו על מבנה של שני מנכ"לים משותפים, אחד לתחום המסחרי-פיננסי, ואחד לתחום המקצועי.
האיגוד ממנה את גדי רדום וירדן גזית למנכ"לים משותפים: מנכ"ל משותף לתחום מסחרי ופיננסי: גדי בוגר פרויקט חמ"ן תלפיות בצה"ל. התואר הראשון של גדי בהנדסת תעשייה הוא מאוניברסיטת תל אביב. לגדי תואר MBA בניהול מאוניברסיטת UCLA עם התמחות בספורט וכן ניסיון עסקי רב בניהול תקציבים וצוותי עבודה בסביבה תחרותית מוטת ביצועים (10 שנים בחברת MICROSOFT בסיאטל ובישראל). גדי היה מעורב באיגודי ספורט שונים (17 שנים) ולמד היטב את התחום. הוא יהיה אחראי על ניהול הצד העסקי, הפיננסי וניהולי באיגוד שיכלול ניהול תקציבים, חסויות, שיתופי פעולה עם גורמי חוץ ועוד. גדי ייכנס לתפקידו ביום ראשון, 4.8.2019
מנכ"ל משותף לתחום המקצועי- ירדן קודם למשרת המנכל המשותף מתוך הערכה רבה למקצועיות ולמחויבות שהפגין לאורך שנים וכדי לסמן שהתחום המקצועי נמצא בראש סדר העדיפויות של האיגוד. לירדן תהיה אחריות ישירה על עובדי האיגוד העוסקים בתחומים המקצועיים (מאמני נבחרות, רכזי תחרויות, שיפוט ומדידה, מנהל מחלקת ילדים ונוער ורכזי המחלקה, עובדי בי"ס להדרכה, מחלקת קידום נשים)
אייל הרשטיק, סמנכ"ל האיגוד, יבצע חפיפה עם גדי ויסיים בקרוב את תפקידו באיגוד לאחר 11 שנים פוריות. הנהלת האיגוד רוצה להודות לאייל על שנים רבות של שירות ופיתוח עבור ענף האופניים המקומי ולאחל לו הצלחה בתפקידיו הבאים.
ברמה האישית אני מבין שהשינויים הרבים שעובר האיגוד לאחרונה מכניסים אתכם לסביבה של חוסר ודאות. אני רוצה להבטיח לכם שכל השינויים נעשו לטובת האיגוד והענף כפי שאנחנו מבינים אותה ולאחר מחשבה יסודית. אני מקווה שניכנס לתקופה יציבה, שבה המנכלים המשותפים יוכלו להוביל את הארגון להשגת המטרות הרבות שלפניהם. אני אגיע לישיבת הצוות הקרובה על מנת לדבר אתכם על המהלך ועל מבנה ההנהלה החדש."

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »