למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלכליסט-calcalist: התוכנית: לסגור למכוניות את כרם התימנים, פלורנטין ונווה שאנן

Share on facebook
Share on twitter
תקופת הקורונה, שבה התושבים היו ספונים בבתיהם, נתנה דחיפה לחזון העירייה להפחית עומסי תחבורה וזיהום אוויר במרכזים הצפופים. לאחר ש־18 רחובות כבר הפכו למעין מדרחוב, כעת יוצא לדרך פיילוט בשכונות שלמות, בכרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין, ועל הכוונת גם שכונות לב העיר, מתחם נוגה ושכונת התקווה: “עיר מוצלחת בנויה על אנשים שמשוטטים בה ברגל"
כלכליסט-Calcalist: בלעדי לכלכליסט התוכנית: לסגור למכוניות את כרם התימנים, פלורנטין ונווה שאנן תקופת הקורונה, שבה התושבים היו ספונים בבתיהם, נתנה דחיפה לחזון העירייה להפחית עומסי תחבורה וזיהום אוויר במרכזים הצפופים. לאחר ש־18 רחובות כבר הפכו למעין מדרחוב, כעת יוצא לדרך פיילוט בשכונות שלמות, בכרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין, ועל הכוונת גם שכונות לב העיר, מתחם נוגה ושכונת התקווה: “עיר מוצלחת בנויה על אנשים שמשוטטים בה ברגל"
החזון המתוקשר של עיריית תל אביב להפחית תנועת כלי רכב וזיהום אוויר במרחב העירוני, ולשפר את תנאיהם של הולכי הרגל ורוכבי האופניים, עושה צעד ענק קדימה.
ל"כלכליסט" נודע כי העירייה מקדמת בימים אלה, בשיתוף התושבים, מהלך של סגירת שכונות שלמות לתנועת רכבים או לפחות לצמצום ניכר שלה.
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין") צילום: airbnb.com
בשלב זה המהלך נבחן בשכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין. העירייה סימנה גם את השכונות לב העיר, מתחם נוגה ושכונת התקווה כבעלות פוטנציאל דומה, אך בשלב זה הן יחכו להצלחת הפיילוט בשלוש השכונות הראשונות.
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין")

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »