למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

אין אדם. אין טבע. ואין דין. קול העמותות ולא קול התושבים, השיטה של חולדאי ולהבי

Share on facebook
Share on twitter
עיריית תל אביב יפו Tel Aviv-Yafo Municipality
עיריית תל אביב יפו קידמה תוכניות למען מיגור הרכב הפרטי של התושבים מהעיר. כלומר הגבלת חופש התנועה של תושביה.
לו פעולותיהם היו לטובת התושבים היה שיתוף ציבור ודיון, אך כמו כל דיקטטורה, עיריית תל אביב זקוקה לאהדה מזויפת.
זה תפקידן של העמותות הארציות הנותנות שרות לעיריית תל אביב יפו. התושבים לא יודעים על התוכניות עד שהן מתבצעות. ולא זוכים לדיון ושיתוף ציבור בתוכניות משנות מציאות.
 
כמו כל דיקטטורה, בטוחים ביוהרה חסרת תבונה, כל העושים במלאכה שהאמת הנשגבת שלהם, היא היחידה ותשרת את האומה
התוכנית העירונית היא ניסוי בבשר החי של התושבים, קידום אינטרסים ופתרונות " מתקדמים " לא קיימים ולא פועלים, חלקם הוגדרו כסיכון בטיחותי. אך יש מקום לכולם מבחינת להבי וחולדאי. לכולם פרט לדיון עם תושבים. הנ"ל יצרו עיר מוטת אינטרסים זרים בעידוד עמותות שכהגדרתן הן תמיד –בעלות אינטרסים צרים ובעלות מימון זר וניסתר,
מסתבר שעמותות וארגונים החליפו את שיתוף הציבור. וכעת בזמן קורונה הזיוף מרקיע שחקים, לכאורה מתבצע שיתוף בזום. אין אנושיות בניהול העירוני לעצור בעת הזאת ולהקשיב. נהפוך הוא , להבי מכריזה בגאווה על עוד הגבלות תנועה, חסימת עוד 13 מדרחובים ללא דיון ציבורי. ומכתבת את כל העמותות בפרסום שיעודדו ויצהלו על הפגיעה בחופש התנועה. שיטה עירונית ידועה. חלק גדול מהתושבים עוד לא יודעים על הגבלה בחופש התנועה, שהולכת ומתרחשת כעת. אלפי חניות מתבטלות בעיר. בעיר תל אביב ביטלו דיון עם תושבים ושיתוף ציבור, פועלים בהסתרה ונעזרים בעמותות וחברות חיצוניות לייצר דעת קהל ולהחליף את קול התושבים.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי