למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mynet: התאונה קשה בכביש בגין: נקבע מותו של הנהג שנפצע אנוש

Share on facebook
Share on twitter
בבית החולים הדסה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הנהג שאיבד את הכרתו והתנגש בגדר. מדובר בתאונה הקשה השניה שאירעה אתמול בירושלים
אלינור פבריקר – עודכן – 07.04.21 – 10:13
טרגדיה נוספת בירושלים: נהג רכב בן 70 נהרג אתמול (ג') בתאונה עצמית לאחר שאיבד את הכרתו והתנגש בגדר בכביש בגין. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק תוך כדי החייאה שם נקבע מותו.
mynet: התאונה קשה בכביש בגין: נקבע מותו של הנהג שנפצע אנוש טרגדיה נוספת בירושלים: נהג רכב בן 70 נהרג אתמול (ג') בתאונה עצמית לאחר שאיבד את הכרתו והתנגש בגדר בכביש בגין. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק תוך כדי החייאה שם נקבע מותו.
שמואל אקסלרוד חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הנהג איבד את הכרתו תוך כדי נסיעה ובעקבות כך עלה על מדרכה ונבלם בגדר. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע רופא איחוד הצלה ובסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה. לאחר מכן הוא הועלה לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".
mynet: התאונה קשה בכביש בגין: נקבע מותו של הנהג שנפצע אנוש טרגדיה נוספת בירושלים: נהג רכב בן 70 נהרג אתמול (ג') בתאונה עצמית לאחר שאיבד את הכרתו והתנגש בגדר בכביש בגין. כוחות ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק תוך כדי החייאה שם נקבע מותו. התאונה בכביש בגין(צילום: איחוד הצלה)

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »