למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

globes-גלובס: כך הפכה ישראל ל"מדינת החלומות" של חיסוני הקורונה

Share on facebook
Share on twitter

מה מעיד קצב החיסון הגבוה בישראל על מערכת הבריאות, מדוע מבוטחים של מכבי, כללית או מאוחדת ממתינים זמן שונה לזריקה, ומה התוכנית לקיצור זמן ההמתנה • ישראל הפכה תוך זמן קצר למובילה העולמית בחיסונים, מה שמוביל לשאלה: האם נהיה הראשונים לחסן את האוכלוסייה ומתי זה יקרה

globes-גלובס: כך הפכה ישראל ל"מדינת החלומות" של חיסוני הקורונה

שני אשכנזי 28.12.2020

globes-גלובס: כך הפכה ישראל ל"מדינת החלומות" של חיסוני הקורונה
1. מה אומר מבצע החיסונים על מערכת הבריאות הישראלית?
לאורך שנים מדברים במערכת הבריאות על הרעבת המערכת הציבורית, הנמתחת עד קצה גבול היעילות בתקציבים לא מספקים. ההוצאה הלאומית לבריאות כאחוז מהתמ"ג בישראל נמוכה מהממוצע ב-OECD, ושיעור האחיות לנפש וכך גם מיטות האישפוז הם מהנמוכים בארגון.
globes-גלובס: כך הפכה ישראל ל"מדינת החלומות" של חיסוני הקורונה חיסון לקורונה / צילום: Reuters, Johnny Louis
2. מדוע ישראל היא "מדינת חלומות" לחברות החיסונים?
ישראל היא מהראשונות בעולם לקבל מלאי ראשוני של חיסונים. ולמרות המחיר הגבוה ששילמה עבור מנות החיסון, ישראל היא אולי המדינה בעלת הסיכוי הגבוה ביותר להיות בצד השני של מנהרת הקורונה.
הערה חשובה:
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, מיטל להביMeital Lehavi, רון חולדאי – ron huldai ואסף הראל – Assaf Harel אם לא היו פוגעים בדן ובאגד ובוחרים להתעלם מהתושבים והעסקים בתל אביב ובשאר תושבי מדינת ישראל, היום אגד ודן היו ממשיכים לתת שירות שכל הנוסעים יושבים בכבוד, נהגים שיודעים איפה הם נוהגים, איפה לעצור, כיצד לתת שירות לנוסעים, אך אותם גופים בחרו להוריד את איכות הנהגים, השירות, להוריד את מספר הקווים והכל בשביל תקציבים זרים, נתיב פלוס כושל שיוצר מגה פקק ודו גלגלי בלי דין וחשבון וקבלני התשתית.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »