למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

globes-גלובס: בעומק האדמה: לא תאמינו מה מסתתר בתוך התחנות של הרכבת הקלה של גוש דן

Share on facebook
Share on twitter

אם כבר חופרים עשרות מטרים מתחת לאדמה, ובונים קירות בטון בעובי של מטר, אז רק מתבקש להפוך את התחנות למקלטים • בשלב הבא, בפיקוד העורף מקווים שגם 110 תחנות המטרו ישמשו כמקלטים

globes-גלובס: בעומק האדמה: לא תאמינו מה מסתתר בתוך התחנות של הרכבת הקלה של גוש דן
globes-גלובס: בעומק האדמה: לא תאמינו מה מסתתר בתוך התחנות של הרכבת הקלה של גוש דן
"התשתיות זה הענף הכי מושלם למהנדסים היום – כשהרכבת תיסע זו תהיה חוויה עצומה. חלק מהטו דו ליסט שלי זה לעשות היסטוריה בישראל, וזה זה. זה משהו שלא היה פה לפני ואני גאה בעצמי שאני עושה את זה".
globes-גלובס: בעומק האדמה: לא תאמינו מה מסתתר בתוך התחנות של הרכבת הקלה של גוש דן העבודות להקמת תחנת אהרונוביץ' בבני ברק, מתחת לציר ז'בוטינסקי, בשבוע שעבר / צילום: איל יצהר
הערה חשובה:
חשוב לציין שעובדי נת"ע ושותפים אחרים של משרד התחבורה מקבלים שכר גבוה בשביל להוריד את מספר האוטוסים קרוב ל 2 עשורים ולגרום לפקקים על חשבון הציבור, לא עומדים בזמנים ובכל הנוגע לרק"ל כושלים שלא עומדים בעומס ולא מתאימים לתשתית, רכבלים כושלים (ירושלים וחיפה), איחוד קווי אוטובוסים ולדחוס נוסעים כמו בקר בדומה לחיפה, ירושלים ותל אביב ופגיעה בדן ואגד, כפל חוזי נסיעה, הם לא באמת תורמים לישראל הרבה חוץ מאשר לחשבון הבנק האישי.
לגבי השימוש כמקלט, מי שיודע/ת היסטוריה כבר יודע/ת שאפשר לעשות בזה שימוש כמקלט ועדיין זה לא מצדיק את הנזק, חוסר התיכנון, האיחורים ותג המחיר הגבוה לא מעל ולא מתחת לאדמה ואם זה חורף אז זה הולך לקרות "מנהרת הרכבת הקלה הפכה לתעלת שיט: תיעוד הצפה ברמת גן" ולא סביר להניח שהציבור יהיה מעוניין לעשות בזה שימוש.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »