למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

ynet – רוצה להיות עיר התחבורה הציבורית של ישראל: "לא לתכנן רק בשביל מכוניות"

Share on facebook
Share on twitter
לקריית ים יש תוכניות גדולות. אם תצליח, היא תוכל לשמש דוגמה לערים עשירות ממנה בהרבה, גדולות ומפותחות – כן, גם במרכז הארץ. המטרה: תכנון ההתחדשות העירונית בקיבולת התשתית בעיר וקידום אורח חיים טוב יותר, ולא רק בהגדלת מספר יחידות הדיור
ynet – רוצה להיות עיר התחבורה הציבורית של ישראל: "לא לתכנן רק בשביל מכוניות"
ynet – רוצה להיות עיר התחבורה הציבורית של ישראל: "לא לתכנן רק בשביל מכוניות"

אסף זגריזק 31.05.21

קריית ים היא אחת מערי הקריות, שנוסדה בשנות ה-40 ונבנתה בעיקר בשיכונים בשנות ה-50 וה-60. היא עיר ים שגובלת בערי הקריות האחרות ובמפעל רפא"ל. מנתוני המדינה עולה שמדובר בעיר ענייה יחסית. לפי נתוני הביטוח הלאומי, השכר הממוצע לשכיר בעיר היה נמוך בשנת 2019 באלפיים שקל מהשכר הממוצע במשק. כמו כן, כמעט 30% מהשכירים בעיר מרוויחים פחות משכר המינימום, ולפי נתוני הלמ"ס המדד הסוציו אקונומי של העיר הוא 5 (מתוך 10).
ynet – רוצה להיות עיר התחבורה הציבורית של ישראל: "לא לתכנן רק בשביל מכוניות" תשמש דוגמה לערים עשירות ממנה. הדמייה של קריית ים(טוטם הדמיה ואדריכל יונתן פרידמן)
הערה חשובה: הכתב אסף זגריזק מקדם כל מיני פרוייקטים בעיקר של משרד התחבורה בלי קשר האם הם מועילים או לא ובמקרה הזה קריית ים לא צריכה את זה ובאופן מאוד מעניין הפרוייקט הזה הולך לפגוע בכבישים שבורחים מהטרונית הכושלת והפקקים שהיא גורמת לכל האיזור וכמובן שהעירייה מקבלת "תשלום" בתמורה להכניס את הפקקים לתוך העיר ולפגוע עוד קצת בקווים הטובים הקיימים בעיר בדומה לתל אביב, חיפה, ישובים אחרים באיזור חיפה וירושלים.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »