למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

Share on facebook
Share on twitter
יצאנו לסקור את התקדמות העבודות בקו האדום של הרכבת הקלה בתחנות אלנבי, אליפלט ושדרות
ראינו תנופה בביצוע של המערכות בתוך התחנות ושל הסביבה העילית של התחנות.
מיטל להבי-Meital Lehavi: אור בקצה המסילה (הכישלון של הקו האדום)
ירדנו לתחנות התת קרקעיות, הלכנו לאורך המנהרה, יצאנו לתחנת אליפלט לפארק המסילה והגענו לשדרות ירושלים שהשבוע נפתחו בחלקם לתנועת הולכי רגל ורוכבים.
יצאתי מעודדת מהסיור. אמנם באיחור לא קטן, אבל סוף-סוף זה קורה והקו האדום עוד יתחיל לעבוד במשמרת הזו.
אפשר כבר להתחיל לדמיין את העתיד שבו נסתמך יותר על התניידות ברכבת בתוך העיר ומחוצה לה.
במהלך הסיור קיבלנו בשורות טובות גם מאחותנו, העיר פתח תקווה, שם בוצעה היום נסיעת ניסיון אמיתית של הרכבת הקלה על מסלול הקו האדום שבעירם.
הערה חשובה:
מיטל להבי כרגיל בחרה לא לספר לציבור כיצד הכישלון הזה חרג תקציבית שוב ושוב, יבטל קווים טובים של אוטובוסים שניתן לשבת בהם ולא רק של חברת דן, יוסיף קווי המשך שיוסיפו זמן נסיעה, השירות יהיה מלא עד אפס ודחוס מאוד והרציפים יהיו עמוסים כי הולכים לדחוס את כולם לרציפים קטנים בדומה לכישלונות אחרים בישראל שדחפו את הציבור לרכב הפרטי.
מכבסת המילים הרגילה של מיטל להבי מבלי לדבר על התוצאות בדומה שכבר קורה בתל אביב ופ"ת בגלל נת"ע, עיריית תל אביב והגופים הזרים.
מצד שני מיטל להבי ורון חולדאי הופכים את תל אביב לכפר נופש בשביל תיירים על דו גלגלי בלי רישיון בשכירות ומיליונרים על חשבון התושבים והעסקים כיום שלא נתנו לזה אישור

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.