למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

ynet – גוגל: הקורונה הגדילה את שיעור השימוש באופניים בישראל

Share on facebook
Share on twitter
ynet – גוגל: הקורונה הגדילה את שיעור השימוש באופניים בישראל
אודי עציון02.06.21
ynet – גוגל: הקורונה הגדילה את שיעור השימוש באופניים בישראל
החשש משימוש בתחבורה הציבורית בעידן הקורונה הגדיל לפי גוגל את השימוש באופניים בארץ ב-178%, הצמיחה השלישית בגודלה מבין 25 מדינות בהן מוצע שירות הנחיות למסלולי אופניים של ענקית הטכנולוגיה. הראשונה היא צרפת, אחריה ספרד
מתברר שהיו לקורונה גם השפעות חיוביות: בשנה האחרונה זינק השימוש באופניים בארץ ב-178%, הגידול השלישי בטיבו מבין 25 מדינות בהן מציעה מציע שירות המפות של גוגל (Google Maps) הנחיות למסלולי אופניים. רק בצרפת (256%+) ובספרד (247%+) גדל השימוש בשיעור גבוה יותר. בארגנטינה נרשם גידול של 156% ובאירלנד גידול של 99%. מפתיע לגלות כי בארבע מדינות נרשמה דווקא ירידה במידת העניין ברכיבה על אופניים. בדנמרק נרשמה ירידה של 11%, באוסטריה של 9%.
ynet – גוגל: הקורונה הגדילה את שיעור השימוש באופניים בישראל שדרות ירושלים ביפו נפתחו להולכי רגל ורוכבי אופניים(צילום: אסף זגריזק)
הערה חשובה:
צריך לתת לנתונים האלה יחס בהתאם לגורם למסר אותם ויכולים להיות כאן נתונים לא נכונים וכמובן שכחו לכתוב שעיריית תל-אביב מחליפה את התושבים בתיירים על דו גלגלי בלי רישיון ומיליונרים על חשבון התושבים והעסקים מבלי שיהיה לה רוב לנושא.
"הנתונים מבוססים על שיעור השימוש והמסלולים הנבחרים בידי רוכבי אופניים רגילים וחשמליים בתוכנת המפות של גוגל, כמו-גם רוכבי קורקינטים חשמליים."

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »