למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

אושרו להפקדה שתי תוכניות התחדשות הכוללות 1,114 יח"ד שמגדירות מחדש את הכניסה לעיר חדרה

Share on facebook
Share on twitter

רונה אורובנו מזרחי, אדריכלית העיר חדרה: "כיום, כשאתה נוסע לאורך הרחוב אתה רואה אזור מוזנח עם שיכונים. בעתיד יהיו מגדלי ענק של 40 קומות, עם מסחר, תעסוקה וכיכרות עירוניות"

גלובס-globes – אושרו להפקדה שתי תוכניות התחדשות הכוללות 1,114 יח"ד שמגדירות מחדש את הכניסה לעיר חדרה
הוועדה המחוזית לתכנון ובניה חיפה החליטה להפקיד שתי תוכניות להתחדשות עירונית בחדרה, הכוללות יחד, 1,114 יח"ד. שתי התוכניות ממוקמות על קרקעות פרטיות, ברחוב דוד שמעוני, המקשר את כיכר המאה (כביש מס' 4) עם כביש החוף (כביש מס' 2). חשיבות התוכניות היא ביצירת רצף אורבני אחיד ואינטניסיבי שמחבר את מערב העיר עם המרכז הוותיק ומייצר דופן חדשה וגבוהה לכניסה הראשית לעיר.
גלובס-globes – אושרו להפקדה שתי תוכניות התחדשות הכוללות 1,114 יח"ד שמגדירות מחדש את הכניסה לעיר חדרה
גיא נרדי 06.06.2021
התוכנית במתחם "תנופורט", משתרעת על שטח של כ-65 דונם, בקצה רחוב דוד שמעוני, בגבול השכונות ויצמן ונווה חיים, ובסמוך לתחנת הרכבת. במקום פעל בעבר בית אריזה לפירות הדר. התוכנית שנערכה על ידי משרד ערן מבל אדריכלים, מציעה הקמת 604 יח"ד שייבנו במבני מגורים בני 6-12 קומות. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת כ-20,000 מ"ר למשרדים וכ-5,000 מ"ר למסחר, וכ-12 דונם שטחים פתוחים. כמו כן, במסגרת התוכנית יוקצה של כ-6 דונמים לטובת בית ספר יסודי.
גלובס-globes – אושרו להפקדה שתי תוכניות התחדשות הכוללות 1,114 יח"ד שמגדירות מחדש את הכניסה לעיר חדרה. מתחם רסקו / הדמיה: משרדי גנות-לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »