למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

ynet – יו"ר "15 דקות" יהיה היועץ של מיכאלי: "נשפר את התחבורה הציבורית"

Share on facebook
Share on twitter
ynet – יו"ר "15 דקות" יהיה היועץ של מיכאלי: "נשפר את התחבורה הציבורית"
אהוד עוזיאל, שעומד בראש ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל, יחבור לצוותה של שרת התחבורה. "המשימה היא לשלב בין מענים מידיים לשיפור השירות באופן משמעותי, לבין חזון ארוך-טווח ולדאוג שגם בעוד 20 שנה תהיה נגישות טובה", אמר ל-ynet
אסף זגריזק 06.14.2021 – 20:45
ynet – יו"ר "15 דקות" יהיה היועץ של מיכאלי: "נשפר את התחבורה הציבורית"
יועץ המדיניות של שרת התחבורה הנכנסת מרב מיכאלי הוא יו"ר "15 דקות" – ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל – אהוד עוזיאל. לפני כשבוע פנתה מיכאלי לעוזיאל וביקשה ממנו לחבור לצוותה. עוזיאל ייעץ בנושאי מדיניות התחבורה הציבורית. בעבר שימש יו"ר "15 דקות" כיועצו הפרלמנטרי של פרופ' מנואל טרכטנברג, ובשנים האחרונות ריכז את הצוות הירושלמי לעיצוב מדיניות שעסק בעירוניות והוא משמש כיו"ר הוועד המנהל של ארגון "15 דקות", לצידו של יוסי סעידוב, משנת 2009.
ynet – יו"ר "15 דקות" יהיה היועץ של מיכאלי: "נשפר את התחבורה הציבורית" מודעה שפורסמה מטעם "15 דקות"(באדיבות ארגון 15 דקות )
"אני נרגש מאוד להתחיל את התפקיד וגם מאמין שנוכל לשפר את התחבורה הציבורית שעבורי היא תשוקה ולא רק מקצוע", אמר בשיחה עם ynet. "המשימה היא לשלב בין מענים מידיים לשיפור השירות באופן משמעותי ובין חזון ארוך טווח ולדאוג שבעוד חמש שנים וגם עשרים שנה תהיה נגישות טובה".
ynet – יו"ר "15 דקות" יהיה היועץ של מיכאלי: "נשפר את התחבורה הציבורית" מרב מיכאלי(צילום: לע"מ)
אדון אהוד עוזיאל, שעומד בראש ארגון צרכני התחבורה הציבורית בישראל שכח באופן מאוד נוח לציין שכל הפרוייקטים של התחבורה הציבורית לא הצליחו, הסוסיפו קווי המשך, העלו בגלל כל הפרויקטים הכושלים בתחבורה הציבורית עוד כלי רכב פרטיים וזה בדיוק מה שהוא רוצה לקדם… 
בין הפרויקטים יש לנו את הרק"ל הכושל בירושלים, המטורנית בחיפה, הרכבלית בחיפה, קו 1 בגוש דן, הקו האדום ושאר הקווים הכשולים של נת"ע, רכבת ישראל, נתיב פלוס, ריבוי חוזים, קווי המשך ומחדלים אחרים רבים, כאשר הפיתרון הוא פשוט לחזור לאגד ודן ולבטל פרויקטים כושלים, אך אהוד עוזיאל לא באמת חושב על רוב תושבי ישראל אלא על מספר קטן של אירגונים ושותפים של משרד התחבורה שלא מייצג את רוב תושבי מדינת ישראל.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »