למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

timeout-טיים אאוט – המספרים שעושים את תל אביב: 500,000

Share on facebook
Share on twitter
האם באמת נכנסים לתל אביב חצי מיליון כלי רכב ביום, מה המחיר האמיתי שמשלמים התל אביבים על הפקקים ומדוע אנחנו מעדיפים למות מאשר לוותר על הרכב הפרטי
timeout-טיים אאוט – המספרים שעושים את תל אביב: 500,000
timeout-טיים אאוט – המספרים שעושים את תל אביב: 500,000
timeout-טיים אאוט – המספרים שעושים את תל אביב: 500,000
1. אף אחד לא הוציא על זה מזכר ובטח גם אתכם שכחו לעדכן, אבל בנקודה מסוימת בציר הזמן הנוכחי קיבל המין האנושי החלטה קולקטיבית ולא בהכרח מודעת – להתאבד. פשוט לגמור עם זה, להכריז על כישלון הניסוי של ההומו ספיאנס ולסיים את הסיפור של הציביליזציה. האמצעי: התמכרות לרכב פרטי וחנק אטי ממנת יתר של פליטות פחמן דו חמצני ותחמוצות חנקן. נשמע מוגזם? יש לי 500 אלף כלי רכב שנכנסים מדי יום לתל אביב וישמחו להתווכח איתכם על זה.

timeout-טיים אאוט – המספרים שעושים את תל אביב: 500,000 טוב למות בעד מכוניתנו. פקק מסורתי באיילון (צילום: שאטרסטוק)
2. נתעכב רגע על המספר הזה. שולפים אותו כמעט בכל דיון על מצב התחבורה בגוש דן. הוא נשמע טוב. חצי מיליון. וואו. רק בעיה אחת: המספר הזה מגיע מדוח של הלמ"ס שנכתב ב־2008. קצת מגוחך להישען על נתון כה עתיק במדינה שבה מדי יום עולות 953 מכוניות חדשות על הכביש. המספר האמיתי של כלי הרכב הנכנסים לעיר מדי יום גבוה כנראה באופן משמעותי, אבל יש לפחות כ־1,250 ישראלים שהמספר האמיתי לא משנה להם. אלה הם 1,250 ישראלים שמתים מדי שנה בטרם עת, על פי נתוני המשרד להגנת הסביבה וארגון הבריאות העולמי, בגלל זיהום אוויר מתחבורה. שיעול שיעול.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »