למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

ynet: תוכנית: כל האוטובוסים שיובאו לישראל מ-2025 - ללא זיהום

Share on facebook
Share on twitter
ynet: תוכנית: כל האוטובוסים שיובאו לישראל מ-2025 – ללא זיהום
אסף זגריזק פורסם: 10.01.21 , 08:02
במסגרת תוכנית, שאותה תביא השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל לאישור הממשלה, מוצע יעד מחייב לפיו כל אוטובוס עירוני חדש יהיה ללא פליטת מזהמים החל משנת 2025. כתוצאה מכך, החל משנת 2034 כל האוטובוסים העירוניים בישראל יונעו באמצעות חשמל ולא יגרמו לזיהום אוויר בערים. כיום פועלים רק כ-100 אוטובוסים חשמליים בישראל, שליש מהם באזור גוש דן
התוכנית לצמצום זיהום האוויר מהתחבורה הציבורית: המשרד להגנת הסביבה מפרסם תוכנית למעבר לרכישת אוטובוסים עירוניים ללא פליטות של מזהמים עד לשנת 2025. התחבורה הציבורית העירונית בישראל מבוססת באופן בלעדי כמעט על אוטובוסים המונעים באמצעות דיזל. אוטובוסים אלו חולפים במרכזי האוכלוסייה העירוניים כשרק בשוליים מופעלים כמה אוטובוסים חשמליים שמצמצמים באופן משמעותי את זיהום האוויר, פליטות גזי החממה והרעש.
במסגרת ההצעה, שאותה תביא השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל לאישור הממשלה, מוצע יעד מחייב לפיו כל אוטובוס עירוני חדש יהיה ללא פליטת מזהמים החל משנת 2025. כתוצאה מכך, החל משנת 2034 כל האוטובוסים העירוניים בישראל יהיו ללא זיהום. התועלת המשקית המוערכת נאמדת ב-1.35 מיליארד שקלים. ואולם, המשימה להעברת התוכנית השאפתנית די מאתגרת לפני בחירות ובהיעדר תקציב מדינה מאושר.
להמשך קריאה המשך לכתבה המלאה

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »