למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

kan/כאן - "בלי חוקים ובלי אכיפה": כאוס נתיבי הקורקינט והאופניים בדרום תל אביב

Share on facebook
Share on twitter

"בלי חוקים ובלי אכיפה": כאוס נתיבי הקורקינט והאופניים בדרום תל אביב השבוע נגבה קורבן נוסף - המדענית שמרית פרקול-פינקל, שנדרסה בעת שרכבה על קורקינט חשמלי. משפחתה של פרקול-פינקל וקרובים נוספים שאהוביהם נפלו קורבן להיעדר האכיפה סביב כלי התחבורה החשמליים מספרים על הכאב והכעס

אמיר גרא – 12 במרץ 2021- 22:18 – עודכן ב 11:25

מבקרים רבים מגיעים לשבעה של ד"ר שמרית פרקול-פינקל – ביולוגית ימית ויזמית בת 45 שנהרגה בתאונת קורקינט ביום ראשון האחרון ברחוב המסגר תל אביב. המבקרים מנחמים את קובי ושלוש הבנות שנותרו. הקטנה בת 5 והגדולה בת 15. הכאב נורא ונוגע לכולם, ויחד איתו יש תחושה קשה שמעט מדי נעשה כדי למנוע תאונות כאלה.

"היא דיברה איתי כמה פעמים", מספר קובי פינקל הבעל. "היא אמרה: 'תשמע, אני נוסעת מפה, עולה פה, יש את נורדאו, שביל אופניים, עולה את אבן גבירול, שביל אופניים, הארבעה, שביל אופניים', ושם יש איזה חור שחור. כל האזור של המסגר. עכשיו, בקורקינט בכלל אסור לנסוע על המדרכה, נשאר הכביש. הכול צפוף, שלושה כיוונים, רכבים באים מכל כיוון… אם היא הייתה יודעת שזה יהיה הסוף, אני חושב שהדברים היו נראים אחרת".

"זה היה בפנייה ימינה", משחזרת אחותה של שמרית, ג'יגה, את רגעי התאונה. "ראו שהיא חולפת אחרי המשאית, אז לדעתי היא חשבה שהמשאית ממשיכה ישר אולי, או שהוא לא אותת, או שהוא עשה את זה בפתאומיות כי… זה היה בחלק האחורי…".

הקורקינטים והאופניים החשמליים כבשו את העיר תל אביב. בכל יום יש כ-200 אלף נסיעות ברחבי העיר. כ-40% מהתושבים, שהם כ-170 אלף איש, בחרו בפתרון התחבורה הזה. בתל אביב יש כ-10,000 כלים שיתופיים ועוד כ-100 אלף פרטיים. מחצית מהשוכרים בני פחות מ-35. 15% משתמשים בכלים כדי להגיע למקום העבודה.

להמשך קריאה המשך לכתבה המלאה

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »