למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mako/N12-משאית דרסה למוות רוכבת קורקינט חשמלי בדרום תל אביב

Share on facebook
Share on twitter

נהג המשאית, תושב טירה בשנות ה-30 לחייו, עוכב לחקירה • בוחני התנועה הגיעו לזירה כדי לבדוק את נסיבות התאונה • חובשי מד"א שהוזעקו למקום, סיפרו: "ראינו את רוכבת הקורקינט לכודה מתחת לחלקה האחורי של המשאית – היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים"

משאית דרסה למוות רוכבת קורקינט חשמלי בדרום תל אביב‎ נהג המשאית, תושב טירה בשנות ה-30 לחייו, עוכב לחקירה • בוחני התנועה הגיעו לזירה כדי לבדוק את נסיבות התאונה • חובשי מד"א שהוזעקו למקום, סיפרו: "ראינו את רוכבת הקורקינט לכודה מתחת לחלקה האחורי של המשאית - היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים" ברהנו טגניה | אור רביד | N12 | פורסם 07/03/21 17:00 צילום: יעקב רפאלי, תיעוד מבצעי מד"א

אמיר גרא – 12 במרץ 2021- 22:18 – עודכן ב 11:25

אישה בשנות ה-40 לחייה שרכבה על קורקינט חשמלי ברחוב המסגר בתל אביב נדרסה למוות על ידי משאית. ממד"א נמסר כי במוקד התקבל דיווח על האירוע בשעה 16:02 והצוות שהוזעק למקום מצא אותה כבר ללא סימני חיים – ונאלץ לקבוע את מותה. נהג המשאית, תושב טירה בשנות ה-30 לחייו, עוכב לחקירה.
חובשי מד"א, עידו שיף וערן נדלר, סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את רוכבת הקורקינט לכודה מתחת לחלקה האחורי של המשאית. תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא סבלה מחבלה רב מערכתית קשה מאוד והייתה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".
להמשך קריאה המשך לכתבה המלאה

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »