למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלכליסט-Calcalist: מדוע הפקקים ישובו בקרוב בגרסה נוראית מאי פעם

Share on facebook
Share on twitter

הקורונה מבריחה את הישראלים מנסיעות ברכב שיתופי או תחבורה ציבורית והם ירכשו מכוניות; חברות הליסינג הצטיידו בשפע של מכוניות שאותן ימכרו בעוד כמה חודשים "במחירי 2020". סיבות אלה ואחרות יהפכו את סיוט הפקקים לגדול יותר

כלכליסט-Calcalist: מדוע הפקקים ישובו בקרוב בגרסה נוראית מאי פעם הקורונה מבריחה את הישראלים מנסיעות ברכב שיתופי או תחבורה ציבורית והם ירכשו מכוניות; חברות הליסינג הצטיידו בשפע של מכוניות שאותן ימכרו בעוד כמה חודשים "במחירי 2020". סיבות אלה ואחרות יהפכו את סיוט הפקקים לגדול יותר מכוניות ליסינג. יחזרו בגדול

תומר הדר 09:02 29.01.21

בשבוע הבא יתפרסמו, כמדי שנה, נתוני מסירות הרכבים החדשים של ינואר. ספוילר: הם יהיו מצוינים. על פי הערכות ראשוניות, היקף המסירות צפוי לעבור בקלות את 35 אלף המכוניות החדשות. בהתחשב בעובדה שבינואר אשתקד נמסרו בישראל לא פחות מ-41,542 מכוניות, מדובר בהישג נאה. העובדה שמספר המסירות הכולל של רכבים בישראל ירד רק ב-15% מהווה עדות לאיתנותו של שוק הרכב הישראלי ומוכיחה שהמכוניות כאן כדי להישאר.
העובדה שינואר הוא גם חודש של כניסת מתווה מס חדש לתוקף, אותו מיסוי ירוקשמעלה כבדרך קסם את מס הקנייה על מכוניות חדשות, רק תורמת לאיתנותו של שוק הרכב הישראלי. במקום לזעום על התייקרות המכוניות החדשות, הצרכן הישראלי חושק שיניים, קונה את המכונית בדצמבר, "דופק את המערכת" ואז עומד בתור בינואר כדי לקבל מכונית חדשה.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »