למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

jerusalem-mynet: מכה לתושבי מרכז העיר: עשרות מקומות חניה ברחביה ונחלאות עשויים להתבטל

Share on facebook
Share on twitter

ל-mynet נודע כי במסגרת השיפוץ המתוכנן של רחוב אוסישקין המחבר בין השכונות, דורשים אנשי המינהל הקהילתי ״גינות העיר״ להרחיב את המדרכות שברחוב על חשבון מקומות החניה שנפרסות לאורכו, למרות מצוקת החניה הקשה הקיימת באזור ולמרות שתעבורת הולכי הרגל ברחוב אינה מצדיקה זאת. במינהל הקהילתי ״לב העיר״ שרוב הרחוב נמצא תחת אחריותו הטילו וטו והבהירו: ״מתנגדים בתוקף לכל שינוי בהסדרי החניה״

jerusalem-mynet: מכה לתושבי מרכז העיר: עשרות מקומות חניה ברחביה ונחלאות עשויים להתבטל ל-mynet נודע כי במסגרת השיפוץ המתוכנן של רחוב אוסישקין המחבר בין השכונות, דורשים אנשי המינהל הקהילתי ״גינות העיר״ להרחיב את המדרכות שברחוב על חשבון מקומות החניה שנפרסות לאורכו, למרות מצוקת החניה הקשה הקיימת באזור ולמרות שתעבורת הולכי הרגל ברחוב אינה מצדיקה זאת. במינהל הקהילתי ״לב העיר״ שרוב הרחוב נמצא תחת אחריותו הטילו וטו והבהירו: ״מתנגדים בתוקף לכל שינוי בהסדרי החניה״ חנית כחול לבן בירושלים(צילום: mynet)
רועי אלמן עודכן 15.03.21 , 01:17
האם עשרות מקומות חניה חיוניים יבוטלו במרכז ירושלים? השאלה הזו מטרידה בימים אלה אלפי נהגים לקראת שיפוצו של רחוב אוסישקין, אחד מהצירים החשובים באזור, שמחבר בין מרכז העיר לשכונת רחביה. לאורכו של הרחוב מקומות חניה רבים המשרתים את תושבי השכונות רחביה ונחלאות.
המשך הכתבה ב jerusalem-mynet
jerusalem-mynet: מכה לתושבי מרכז העיר: עשרות מקומות חניה ברחביה ונחלאות עשויים להתבטל ל-mynet נודע כי במסגרת השיפוץ המתוכנן של רחוב אוסישקין המחבר בין השכונות, דורשים אנשי המינהל הקהילתי ״גינות העיר״ להרחיב את המדרכות שברחוב על חשבון מקומות החניה שנפרסות לאורכו, למרות מצוקת החניה הקשה הקיימת באזור ולמרות שתעבורת הולכי הרגל ברחוב אינה מצדיקה זאת. במינהל הקהילתי ״לב העיר״ שרוב הרחוב נמצא תחת אחריותו הטילו וטו והבהירו: ״מתנגדים בתוקף לכל שינוי בהסדרי החניה״ רחוב אוסישקין(צילום: חיים צח)
על פי התוכנית לשדרוג הרחוב, המדרכות ברחוב ירוצפו מחדש, מערכת התאורה תשודרג התאורה, תישתל צמחייה חדשה, הכביש יסלל מחדש, יוסרו מפגעים, הנגשה נוחה יותר להולכי רגל, תוספת ריהוט רחוב, שתילת עצים וטיפול בנקודות מוזנחות.
המשך הכתבה ב jerusalem-mynet
jerusalem-mynet: מכה לתושבי מרכז העיר: עשרות מקומות חניה ברחביה ונחלאות עשויים להתבטל ל-mynet נודע כי במסגרת השיפוץ המתוכנן של רחוב אוסישקין המחבר בין השכונות, דורשים אנשי המינהל הקהילתי ״גינות העיר״ להרחיב את המדרכות שברחוב על חשבון מקומות החניה שנפרסות לאורכו, למרות מצוקת החניה הקשה הקיימת באזור ולמרות שתעבורת הולכי הרגל ברחוב אינה מצדיקה זאת. במינהל הקהילתי ״לב העיר״ שרוב הרחוב נמצא תחת אחריותו הטילו וטו והבהירו: ״מתנגדים בתוקף לכל שינוי בהסדרי החניה״ רכבים חונים באוסישקין(צילום: mynet)
אלא שבמהלך פגישה שנערכה בשבוע שעבר בנושא השיפוץ, הופתעו תושבים לדרישה שלטענת נוכחים בפגישה עלתה מצד נציגי המנהל הקהילתי ״גינות העיר״, שחלקו הדרומי של רחוב אוסישקין שוכן תחת אחריותם. לטענת משתתפים בפגישה, הנציגים דורשים להרחיב את המדרכות לאורכו של כל הרחוב לטובת הולכי הרגל — וזאת על חשבון מקומות החניה ברחוב.
יש לציין שרחוב אוסישקין הוא אכן רחוב חשוב המחבר בין השכונות, אך תעבורת הולכי הרגל שבו יחסית דלילה וכי ספק האם הרחבה של המדרכות בו אכן נדרשת. המינהל הקהילתי ״גינות העיר״ מייצג את השכונות המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, רחביה, טלביה, קטמון הישנה, קריית שמואל וניות.
המשך הכתבה ב jerusalem-mynet

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »