למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mhmil: התוכנית: לסגור למכוניות את כרם התימנים, פלורנטין ונווה שאנן

Share on facebook
Share on twitter
עיריית תל אביב החליטה כנראה  לפגוע באיכות החיים של תושבים ולפגוע בעסקים עסקים בעיר תל אביב בעוד מספר מקומות ולהכניס תיירים על דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי תאוריה, בלי טסט, בלי רישיון, בלי ביטוח, בלי מספר רישוי ובלי רכיב gps למקרה של תאונת פגע וברח ורק"ל כושלים של חברת נת"ע.
כלכליסט-Calcalist: בלעדי לכלכליסט התוכנית: לסגור למכוניות את כרם התימנים, פלורנטין ונווה שאנן תקופת הקורונה, שבה התושבים היו ספונים בבתיהם, נתנה דחיפה לחזון העירייה להפחית עומסי תחבורה וזיהום אוויר במרכזים הצפופים. לאחר ש־18 רחובות כבר הפכו למעין מדרחוב, כעת יוצא לדרך פיילוט בשכונות שלמות, בכרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין, ועל הכוונת גם שכונות לב העיר, מתחם נוגה ושכונת התקווה: “עיר מוצלחת בנויה על אנשים שמשוטטים בה ברגל"
n12-mako: עיריית תל אביב תסגור שכונות בעיר לתנועת רכבים: "זה יפתח את המקום" העירייה מתכננת לסגור לתנועה את שכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין • בשיחה עם N12 הסבירה סגנית ראש העיר מה עומד מאחורי התוכנית ("תהליכים שנועדו לשדרג את שכונות הדרום") וטענה שהדברים יקרו מהר מהצפוי ("המגמה היא לקדם במהירות את העניין")
עולה כאן השאלה מי היה באותם "סיורים" עם מיטל להביMeital Lehavi עם התושבים והעסקים, כאשר במקומות אחרים בתל אביב העירייה כבר מגרשת תושבים ועסקים מתל אביב בשביל להכניס תיירים על דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי תאוריה, בלי טסט, בלי רישיון, בלי ביטוח, בלי מספר רישוי ובלי רכיב gps למקרה של תאונת פגע וברח ורק"ל כושלים של חברת נת"ע.
מיטל להבי – Meital Lehavi, חברת מועצת העיר תל אביב וסגנית ראש העיר ת"א צילום: יריב כץ
מיטל להבי – Meital Lehavi: סוגרים שכונות או סוגרים רחובות ? כתבו לא מעט לאחרונה על כי "העירייה מקדמת מהלך של סגירת שכונות שלמות לתנועת רכבים או לפחות לצמצום ניכר שלה". אני מבקשת לדייק את העובדות: אין לעירייה שום תכנית לסגירה של שכונות שלמות לתנועת כלי רכב, אלא שאנו מקדמים ו/או בוחנים תכנית לצמצום תנועת הרכב בשכונות כרם התימנים, נווה שאנן ופלורנטין.
העירייה גם לא מאפשרת לתושבים מתנגדים להגיע לישיבות כמו הדוגמא הבאה:
mhmil – הכל אדום (פקקים), באדיבות מסלולי האופניים החדשים בדיזנגוף. ההגיון הנפלא של עיריית תל אביב: לסתום את הרחובות, להאיט תנועה, ולמרר בכוונה את חיי התושבים
לא נשכח את הדברים שלה לגבי הרכב הפרטי שלה יש רכב פרטי
מיטל להבי: "מי שמתגורר במרכז העיר חייב להבין שלהחזיק רכב זו פריווילגיה" - פרק 1
מיטל להבי: "מי שמתגורר במרכז העיר חייב להבין שלהחזיק רכב זו פריווילגיה" – פרק 2
השאלה האם ניתן לתת בדברים של מיטל להביMeital Lehavi אמון? התשובה כנראה לא כמו שלא באסף הראל.
קישור להבטחה של אסף הראל ומיטל להבי לגבי האוטותל הכושל עוד נושא שמיטל להביMeital Lehavi ואסף הראל לא עמדו במילה שלהם לציבור.

עיריית תל אביב כנראה רוצה להפוך את תל אביב לכפר נופש למיליונרים ותיירים על דו גלגלי בלי דין וחשבון אחרת אין לזה הסבר אחר.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »