למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

"חזון אפס" – אין או יש שבילים ונתיבים לדו גלגלי בלי דין וחשבון? יש תאונות

מכבסת המילים הרגילה של הראל, Eyal Hershtik, מיטל, חולדאי ושאר החברים באותה קבוצה.
 
אותה קבוצה עם החלומות של דמגוגיה של עיריית תל אביב והשותפים שלה לא אומרים את האמת לציבור באופן נוח מאוד… והם עושים כל תרגיל אפשרי בספר לפגוע בכלי הרכב עם חובה לרישיון, ביטוח, טסט ומספר רישוי חברת דן ואגד ובעסקים.

מה הם רוצים לעשות במקום מה שיש היום?

החלפה של תושבים, נכים וזקנים ועסקים בתיירים עם דו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי טסט, בלי רישיון, בלי ביטוח ובלי מספר מספר רישוי ומיליונרים במקום התושבים והעסקים כיום.
 
הם כמובן לא יציגו לכם/ן את הנתונים הקשים של התאונות של האופניים וקורקינטים כולל איפה שיש שבילים או נתיב פרטי שחלק מהרוכבים פשוט מתעלם באופן נוח מאוד בלי דיון וחשבון.
 
יש לי וידאו של אופניים רגילים טסים בלי דין וחשבון ואם תהיה תאונה, הם יגידו שכלי הרכב הרגילים אשמים כי הכביש גדול מדי או כל תירוץ אחר שהם משתמשים בו לזרוק כספי מיסים לפח.
אני הייתי קרוב להפגע 3 פעמיים בשנה וחצי על ידי אותם כלים כולל איפה שיש להם נתיב או שביל!
הם יגידו לכם/ן מיתון תנועה, עוד שקר של אותה קבוצה שלא סופרת את התושבים עם חלומות של דמגוגיה של עיריית תל אביב והשותפים שלה לא אומרים את האמת לציבור באופן נוח מאוד להפוך את תל אביב לכפר נופש ולמליונרים בלבד.
 
תחבורה ציבורית?
שימו לב כיצד הם פוגעים בדן עוד יותר ומתאימים הכל לרק"ל ולמטרו הכושלים של נת"ע שלא יעמדו בעומסים, יגרמו לקווי המשך וכל קו המשך הוא עוד 30 דקות עד שעה נסיעה ולאזורים אפורים. לא תשמעו על זה שוב מעיריית תל אביב, נת"ע ושאר החברים באותה קבוצה עם חלומות של דמגוגיה להפוך את תל אביב לכפר נופש ולעיר של מיליונרים בלבד.
 
חברות עוזבות את תל אביב ומקומות עבודה עוברים לערים אחרות בגוש דן
לא תשמעו על זה שוב מאותה קבוצה עם חלומות של דמגוגיה להפוך את תל אביב לכפר נופש ולעיר של מיליונרים בלבד.
 
אתם/ן לא רוצים לחזור לימים שרק לחברי המפלגה ועשירים יש רכב?! תתרמו למאבק באותה בעיריית תל אביב וכל שאר הגופים והאנשים שקשורים לאותה קבוצה.

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי