למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

כלבו-colbonews: החברות האוסטריות מפרויקט הרכבלית תובעות את יפה נוף, נתיבי ישראל ומשרד התחבורה

Share on facebook
Share on twitter
בתביעה שהגישו החברות המבצעות את פרויקט הרכבלית לבית המשפט המחוזי בעיר הן טוענות, כי בשל ההחלטה של משרד התחבורה על העברת הפרויקט מידיה של יפה נוף לנתיבי ישראל, הן נקלעו ל"מצב קפקאי". לטענתן, נוצר מצב שבו אף חברה לא לוקחת אחריות מלאה על הפרויקט, וכתוצאה מסכסוך לא להן, הן נקלעו למצב בלתי אפשרי בכל קנה מידה ונגרמו להן נזקים כספיים כבדים

בועז כהן – פורסם בתאריך: 12.5.21 11:36

כלבו-colbonews: החברות האוסטריות מפרויקט הרכבלית תובעות את יפה נוף, נתיבי ישראל ומשרד התחבורה
הרכבלית הגיעה לבית המשפט: חברת "דופלמאייר" והחברה הבת "סקאייגלאד", שתי חברות אוסטריות שזכו במכרז להקמת הרכבלית, הגישו תביעה נגד חברת יפה נוף, חברת התשתיות הלאומית נתיבי ישראל ומשרד התחבורה לבית המשפט המחוזי בעיר. החברות טוענות בתביעה, בין השאר, לעיכובים בפרויקט ולנזקים כספיים שנגרמו להן כתוצאה ממחדלים המיוחסים ליפה נוף.
כלבו-colbonews: החברות האוסטריות מפרויקט הרכבלית תובעות את יפה נוף, נתיבי ישראל ומשרד התחבורה
ביוני 2017 הונחה אבן הפינה של פרויקט הרכבלית, שנועדה להעביר נוסעים ממרכזית המפרץ ועד האוניברסיטה. בנובמבר 2017 פרסמה יפה נוף מכרז להקמתו – פרויקט משותף של עיריית חיפה ומשרד התחבורה בעלות של 300 מיליון שקלים, כאשר יפה נוף נבחרה להיות חברת התשתיות המבצעת. תוואי הרכבלית, שאורכו 4.4 ק"מ, מתפרש על פני שש תחנות: צ'ק פוסט, כביש דורי, שתי תחנות בטכניון וכמובן מרכזית המפרץ והאוניברסיטה. הפרויקט, שהפך להיות פרויקט דגל המזוהה יותר מכל עם שלטון יהב, זכה להתקפה מצד ראש העירייה עינת קליש רותם, מיד עם היבחרה לתפקיד, כשכינתה אותו בשידור לייב "הרכבלית ז"ל" – התבטאות שרבים מייחסים לה את תחילתם של היחסים הרעועים בין הנהלת העירייה לשר התחבורה דאז ישראל כץ ומשרדו.
ביולי אשתקד הודיע משרד התחבורה שהסכם המסגרת שנחתם בינו ובין יפה נוף לא יוארך, וכי כל הפרויקטים יועברו מיפה נוף לחברות תשתיות אחרות. נתיבי ישראל נבחרה להיות החברה אליה יועבר המשך פרויקט הרכבלית. החלטת משרד התחבורה להעביר את הפרויקטים מיפה נוף לחברות תשתיות ממשלתיות קיבלה תוקף חוקי באוקטובר האחרון בהחלטת ממשלה המכונה "החלטת ממשלה 421".
להמשך הכתבה בכלבו-colbonews

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »