למתקשים לתרום ב paybox
פנו ב"צור קשר" ונחזור אליכם

mhmil : המחדלים של הרכבלית בחיפה ואיפה זה באמת יהיה יעיל

Share on facebook
Share on twitter
לפני שתצטרף באופן רשמי למערך התחבורה הציבורית של חיפה בחודש ספטמבר, מערכת ההסעה החדשה עברה הרצה ראשונית לבדיקת תקינותה • הרכבלית תקשר בין מרכזית המפרץ, הטכניון ואוניברסיטת חיפה בזמן נסיעה ממוצע של 19 דקות • תושבי חיפה מקווים שמדובר בסימן שהפרויקט קרב לסיומו לאחר כשלוש שנים
כמובן ש mako-n12 שכחו לציין את הבעיות בפרויקט הכושל כרגיל באופן נוח מאוד ונסביר את זה במאמר זה למה מדובר במחדל

כרמל ליבמן – N12- פורסם 12/04/21 – 11:57

עוד פרויקט מיותר של משרד התחבורה ועיריית חיפה ממספר סיבות והפעם הרכבלית בחיפה
א, כל אוטובוס שיוצא ממרכזית המפרץ לטכניון מגיע לטכניון ב 10-15 דקות מנשר בלי קווי המשך ואוטובוסים מגיעים לאונברסיטה בחיפה פחות או יותר באותו זמן דרך נשר ואין צורך ברכבלית אם יסלקו את התשתית הכושלת של המטרונית (עובר ל superbus) ויחזירו את אגד לחיפה וקקריות במקום דן צפון ועכשיו סופרבוס.
ב, אין רחבת חירום, כאשר כל כל מקרה רפואי קשה ואם יש כמה כאלה יהיה צריך להחליט את להוריד ראשון ואם הבעיה דחופה מאוד תבינו לבד מה תהיה התוצאה.
ג, כל תקלה קטנה או גדולה, טיפול עוצרים את כל הכבישים, כי אין רחבת חירום או לטיפול בכל התיכנון וזה אומר שכל כביש מהצ'ק פוסט (צומת מרכזית שאסור לעצור אותה), הכביש בים נשר לחיפה מתחת לטכניון, הכבישים בטכניון, הכביש בדרך לאונברסיטה הכל נעצר לחלוטין וזה כבר קרה כאשר הייתה תקלה בזמן העבודות ובזמן העבודות.
הרכבלית בחיפה היא עוד פיל לבן שיעלה לציבור הרבה מאוד כסף בשביל תיירים שאין, תיירים על דו גלגלי בלי דין וחשבון וגוף כושל בשם יפה שנסגר ומי שיקבל את ההפעלה, הם יעשו מזה את הרווח האמיתי ולא התושבים או העסקים.
חשוב לומר שצריך לתחזק את זה וזה עולה הרבה מאוד כסף וכל תקלה אין תחבורה ציבורית באופן נוח מאוד בדומה לתקלות שהיו עם המטרונית בחיפה וסיטיפס (כפיר) בירושלים.
בנוסף יש על זה מאבק שלם גם בירושלים על הרכבל שרוצים לעשות בירושלים בגלל סיבות רבות וכן הציבור הולך לשלם על פרויקט נוסף לתיירים כאשר אוטבוסים במקרה של חיפה עושים את זה עבודה יותר מהר, יותר יעיל, נותנים שירות שירות יותר טוב ואם יש לאוטובוס רגיל תקלה אז הכביש לא נעצר בניגוד לרכבל בחיפה!!!
איפה זה כן יהיה טוב?! בתל אביב ולא בחיפה או בירושלים
אם משרד התחבורה לא היה עסוק בשטויות בתל אביב, חיפה וירושלים וביטול של קווים טובים וקידום של חברות כושלות וקבלני תשתית.  משרד התחבורה היה עושה בשיתוף עם עיריית תל אביב רכבל שמסתובב באונברסיטה של תל-אביב, אקספו תל אביב, הלונה פארק תל אביב, Tennis Hadar Yosef, אך כנראה שאין תיכנון תקין בישראל.
במדינה נורמלית היו מסלקים את הרכבלית בחיפה את העמודים ומעבירים את העמודים לתל אביב, כי בתל אביב זה מתאים ובאמת יותר יעיל מכל אוטובוס, רכבת ישראל והדו גלגלי בלי דין וחשבון ורכב פרטי ומתקנים את הכניסה בצ'ק פוסט לחוצה קריות ולמנהרות איפה שמצנע ויהב ומשרד התחבורה בזמנו יצרו פקקים שלא היו לפני זה.
משרד התחבורה, השותפים של משרד התחבורה, הרשויות המקומיות (לא כל הרשויות), גופים זרים וקבלני התשתית שמחפשים פרוייקטים כושלים הם הסיבה לפרוייקטים האלה בישראל, תחבורה ציבורית כושלת ולפקקים
התושב עם הרכב הפרטי, בעל העסק שצריך לקבל לקוחות עם כלי רכב, אורחים של תושבי העיר עם כלי רכב, בעל עסק שחייב לתת שירות עם רכב, חברה עם עובדים שחייבים רכב (לא כל העובדים) לא אשמים בפקקים אלה הפגיעה באגד ודן, גופים כושלים כגון רכבת ישראל שחצי מהבעיות שם לא מפורסמות לציבור, צמצום של קווים אוטבוסים במשך 2 עשורים ומחיקה של פתרונות שעבדו והציבור יותר אוהב אותם מדו גלגלי בלי דין וחשבון ורק"ל ורכבלים כושלים בשביל תיירים בלבד ולא משנה אם זה בתל אביב, חיפה או ירושלים.
קישורים לחברות אוטובוסים טובות לציבור
קישורים לחברות אוטובוסים ורק"ל לא טובות לציבור

זה הזמן להזכיר את התוצאות של הדו גלגלי בלי דין וחשבון, בלי רישיון, בלי טסט ובלי ביטוח ובלי מספר זיהוי

מה העמותות באמת רוצות לעשות לתחבורה בתל אביב וזה בלי שאר הערים בישראל

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון

עיריית תל אביב, גופים עירוניים, עמותות ומלכ"רים והמחדל של הדו גלגלי בלי דין וחשבון עשו יד 1 נגד התושבים ותראו מה רשום ב pdf הבא. לא מספיק העמותות מחליטות בשבילכם/ן שהם/ן לא הרוב, אבל עכשיו נותנים להם/ן עוד מתנות על חשבון הציבור.

קרא עוד »